Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Åpner helt fint i chrome på mobilen.

Jeg opplever problemet i appen på IOS13.2. Denne feilen har jo vært på forumet engang før.

Det skyldes måten forumet henter data fra URLer for å forhåndsvise de. Av en eller annen grunn takler ikke appen dette like bra og går bare til URLen i stedet. Skal undersøke :smile:

Fikset nå? :smile:

Yes. Takk.

1 Like

@pdx, er det noen bugs med sendig av bilder over chatten?
Har prøvd å sende dickpix til @colzjek og @alex nå flere ganger uten at det går gjennom. De begynner å bli smått frustrerte, siden de har allerede vippset meg for de.

1 Like

Så små objekter registreres kanskje ikke som bilder? I følge konadi… :grin::rofl:

2 Likes

Husket å unzippe før sending?

1 Like

Selvfølgelig, jeg er ingen tease.

Har ikke testet det der så grundig, men ta de på privat melding hvis chatten ikke funker :smiley:

Hei @pdx jeg har en bugg her… @nocturne viser over alt :thinking:

edit: Var vist ikke bugg… han er bare over alt

8 Likes

#nocinvestor
#sniknocslamisering
#nocernoc

:roll_eyes:

5 Likes

Hei @pdx,

@Nocturne er over alt hos meg også, her dukket han opp hos meg på en reklame i den lokale nettavisen.
nocturne

Edit; jeg tror @Nocturne må være han i midten. Greit å vite hvem jeg skal se etter når jeg er ute å går, om han forfølger meg.

7 Likes

Det stemmer faktisk. @nocturne delte dette med meg for noen måneder siden. Dette er på det årlige møtet i vestlandet swingersklubb, der han også går under navnet Fannyboy Lecter. Funfact: Fruen til venstre der er moren til @hakon, maskoten til nevnte klubb.

9 Likes

@pdx ser ut som chatten har droppet ut noen timer med samtale igår.

Fra 23-01 mangler det masse fra innsideprat kanalen.

Det ser sånn ut ja, vet ikke helt hva som har skjedd :confused:

Forslag til @pdx;

Innenfor biotech er både Jonas Einarsson i Radforsk @Forsk og CEO i Ultimovacs, Øyvind Kongstun Arnesen @Neladner representert.

Det hadde vært kult om det hadde vært mulig å arrangere en form for AMA (Ask me anything) i likhet med hvordan det blir gjort på Reddit. Ikke sikkert det er mulig å få til, at de eller du gidder/er komfortable med det/har tid/er mulig å organisere/osv, men etter et par øl og et par glass vin synes i all fall jeg at det er en god ide og gjennomførbart! :slight_smile:

8 Likes

Jonas er min styreleder. Jeg skal ta en prat med ham. Jeg synes det hadde vært artig. Det skjer ganske ofte at jeg ser at jeg kan bidra med oppklaring og forklaringer. Vi som selskap er tjent med at investorene er kompetente og skjønner hva vi gjør og hvorfor.

Kommer tilbake til deg litt ut i uka når jeg har snakket med Jonas.

Det er absolutt en god idè!

12 Likes

Det hadde vært veldig artig og lærerikt med en AMA eller lignende :smile::+1: Bare gi beskjed om når dere evt. har tid, så fikser jeg det praktiske.

3 Likes

Jeg kommer tilbake til deg i løpet av noen dager.

4 Likes