Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Jeg er CEO :crazy_face: Kanskje endre tittelen min?

2 Likes

Fiksa det nå! Beklager at det tok tid!

1 Like

bilde

2 Likes

SAVAAAAGE :crazy_face:

2 Likes

@pdx endrer du dato på Q3-rapporten til PCIB;
Quarterly Report – Q3: 27.11.2019 (updated) (Presentation at Oslo Cancer Cluster Innovation Park)

http://pcibiotech.no/financial-calendar/

Fikset! Alle kan forsåvidt redigere triggere, bare å trykke på blyant-ikonet som dukker opp når man tar pekeren over tittelen på en trigger i listen :slight_smile:

1 Like

Hva med å benytte oppgjørsbeløp og hvor mange aksjer som er kjøpt eller solgt?

På enkelte tråder - tror det er der det er flere enn 10 000 innlegg, som på PCIB- tråden - vises bare nummeret til det innlegget du leser “akkurat nå”. Du ser ikke brøkstrek og totalantallet, og vet ikke hvor mye som gjenstår av tråden…
Ville vært fint å få på plass “hele greien” på de lange trådene også :+1:

1 Like

Det gjøres for å forbedre ytelsen i lange tråder, jeg får dessverre ikke endret på det. Løsningen er heller å starte nye tråder så vi ikke har 10k i hver :smile:

@pdx når jeg trykker på chatten for å åpne de, så bare refresher hovedsiden seg, ca ørten ganger :hot_face::sweat_smile:
Ny bug? Kommer vel ny løsning etterhvert?
Er på mobil, Samsung.

Ikke superviktig men hadde vært nice om “Mine favoritter” var sortert på “I dag”-kolonnen fra høy til lav :slight_smile:

image

3 Likes

Interessant forslag! I dag er den sortert med nyeste lagt til øverst, men jeg ser nytten i å ha det sortert etter avkastning.

2 Likes

Har ikke sett denne buggen før, skjer det fortsatt? Noen andre med samme problem?

Jeg oppdaget at den nye chatten jeg vurderte å bruke gjorde at mange tråder i forumet ikke ville åpne seg riktig, så må se etter andre alternativ som er kompatible med forumet.

Det blir jævlig vanskelig å finne riktig aksje for å se status hvis sorteringen endres kontinuerlig. Bør i hvert fall være ett valg (evnt at vi også kan endre sortering manuelt når vi legger til nye aksjer så vi kan sortere selv).

Ja, det måtte vært valgfritt å skru det på.

Det skjer fortsatt ja, på mobilen.
På laptop så er ikke chatten der i det hele tatt, uansett hvor mye jeg laster inn på nytt.

Bruker du noen form for blokkering av annonser/script eller noe sånt? Har du prøvd i andre nettlesere?

Har ikke adblock eller noe sånt. Bruker Edge som nettleser.

Ingen av kursene på aksjene (øverst i hver tråd) oppdaterer seg for meg. Bug?

Ser ut som det er noe krøll med kursene. Undersøker.

2 Likes