Det blir jævlig vanskelig å finne riktig aksje for å se status hvis sorteringen endres kontinuerlig. Bør i hvert fall være ett valg (evnt at vi også kan endre sortering manuelt når vi legger til nye aksjer så vi kan sortere selv).
Ja, det måtte vært valgfritt å skru det på.
Det skjer fortsatt ja, på mobilen.
På laptop så er ikke chatten der i det hele tatt, uansett hvor mye jeg laster inn på nytt.
Bruker du noen form for blokkering av annonser/script eller noe sånt? Har du prøvd i andre nettlesere?
Har ikke adblock eller noe sånt. Bruker Edge som nettleser.
Ingen av kursene på aksjene (øverst i hver tråd) oppdaterer seg for meg. Bug?
Ser ut som det er noe krøll med kursene. Undersøker.
Tilbake til normalen igjen nå
That feeling når @pdx skal gjøre noe smartere og alle moderatorene mister tilgang til chat og innside
Jeg skal innrømme at jeg ikke har lest meg bakover i loggen her, så jeg satser på at forslaget mitt til forbedring ikke har vært lansert før. @pdx
Jeg ønsker å kunne highlighte/markere brukere på en måte som viser hvilken tillit jeg har til hver bruker. Jeg ser for meg at jeg leser en tråd hvor en forfatter jeg har stor tillit til enten har brukernavnet markert med farge/størrelse/stjerne whatever, som skiller den brukeren fra andre. Gjerne i flere nivåer. Det er vanskelig å huske alle brukerne jeg har stor tillit til og de jeg har liten tillit til.
I dag får brukerne hjerter etter et “likes” system, noe jeg ikke liker. Ser flere brukere med mange hjerter som ikke kommer med mye fornuftig her. Når jeg har blokkert en bruker med ca 3000 hjerter, så blir det ubrukelig for meg. Nye brukere, eller brukere som sjelden kommenterer vil heller ikke oppnå mange hjerter, men jeg ønsker å kunne kjenne igjen brukere som bidrar i ulik grad på min egen måte.
Håper noe sånt er mulig å ordne. Om så bare for insidere?
Godt forslag
Det hadde ikke vært så dumt med et tillit ± system, så kunne man sett hva andre syntes. Så kan de med mange plusser få “høy tillit”, de med mange minuser “liten tillit” og de med mange av begge få “kontroversiell”
Det hadde hjulpet på de som har en egen menighet, mens resten har brukeren på ignore, de vil da komme opp som kontroversiell
Utfordringen er den samme som med hjertene, folk vil gi pluss til de som er enige med de (“aksjen skal til himmels!”) så det kan bli en skjevfordeling.
Sånn grensesnittsmessig kunne det kanskje vært en man kunne trykke på for å markere at dette var en bruker du satte pris på. Så ville innlegg fra denne brukeren ha en lysegul bakgrunnsfarge så du la ekstra merke til de innleggene når du scrollet nedover en tråd. Så kunne man vist antall i tillegg til hjertene. Evt. kunne man også hatt et filter som gjorde at man kun viste innlegg fra brukere som hadde fått mer enn f.eks 5 i enkelte tråder der det blir mye støy.
Jeg syns det høres veldig greit ut, gjerne med lysegul/lysegrønn eller annen bakgrunnsfarge på innlegget ja.
Nå har jeg sett det er en del nye brukere som har kommet inn på TI, gratulerer med det!
Men med veldig mange nye brukere kommer det også mange spørsmål som er besvart mange ganger i fundamental-trådene. Kan det være en ide å forklare hvordan tråd-systemet er bygget opp med småprat/TA/fundemental-trådene samt en oppfordring om å lese seg opp?
Jeg er en relativt fersk bruker selv, men jeg begynte ikke å skrive før jeg hadde lest meg gjennom fundamental-trådene til mine selskaper samt skummet gjennom småprat-trådene til de samme selskapene.
Forøvrig, kudos til deg for chat-funksjonen! Jeg skriver mye dritt der, men den er optimalt for å stille enkle spørsmål til de man vet har bedre innsikt!
Videre setter jeg stor pris på at dere fjerner dritt og modererer med en fast hånd, som gjør at vi ikke ender opp som HO!
Chatfunksjon fungerer fint på mobil, hvor ikoner ligger fast ved nedre del av skjerm.
Chatfunksjon fungerer overhode ikke på PC, det hører til sjeldenheten at ikon for chat automatisk kommer opp.
Jeg tror den synes for de aller fleste. Hvilken nettleser bruker du?
Stemmer. Samme her i Chrome. Må alltid refreshe siden. Har tek blant oppstartsfanene og chatten kommer aldri av seg selv (pun intended)