Chrome som @Hakon
Har forsøkt refreshe, skru av\på adblock. Hakon, er dette ett spesielt triks du benytter for å få opp chatten?
Chrome som @Hakon
Har forsøkt refreshe, skru av\på adblock. Hakon, er dette ett spesielt triks du benytter for å få opp chatten?
er det mulig og ‘follow’ enkelte, slik man får en notice om personen har skrevet ett inlegg ?
Ja det er det?
Chatten fungerer IKKE på laptopen nei
se der ja :> var ikke verre nei
Jeg lar siden laste seg inn. Ett trykk på F5 så kommer chat ikonet opp
Jeg har aldri fått lastet inn chat vinduene på jobb. De kommer opp men ingen samtaler … tror ikke det skal være noe fra IT AVD som forhindrer det, heller noe omstillinger på dataen min tror jeg …
@pdx?
Det er litt vanskelig å si hva det skyldes. Når det skjer, kan dere se i konsoll-loggen eller i nettverks-fanen i nettleseren og se om noe blokkeres eller om det står en feilmelding?
Jeg har lagt til ett sekunds forsinkelse nå slik at siden har mer tid til å laste før chatten startes. Det kan kanskje hjelpe.
Har vel vært diskutert tidligere ulike modeller for å vise Tekinvestorene sin mening om en aksje skal opp eller ned utfra hva som blir skrevet.
Nå er det gjerne ikke alle som ønsker å skrive for mye negativt om en aksje da dette blir tatt ille opp. Foreslår derfor ett nytt felt i headingen, ved siden av kursen, hvor en kan trykke om en mener den skal opp eller ned kanskje kan være en bedre løsning.
Dersom en samtidig kan få opp f.eks 127 TEK medlemmer mener den skal opp og 52 ned. På bakgrunn av dette kan en gjerne komme med utlisting om hvem som gir de beste tipsene i det korte og lange bilde.
Hadde også vært fint om en også hadde hatt link til selskapets hjemmeside ved siden av ticker.
deaktiverte ad-block for hele nettsiden og da kommer chatfunksjonen.
Kunne kanskje og vurdert om en skulle basert på min portefølje tråden gi indikasjon på innlegg i tråder på om de har aksjer i selskapet. F.eks. med en farget sirkel rundt profilbildet eller et ikon ved siden av porteføljen.
Ser ut som @Savepig har fått med veldig mye av første innlegg i denne tittelen (Eller brukt en egen ingressfunksjon?) Den tar mye plass på mobil.
Teknisk anal
Ser ut som du fikk ordnet det da
Hvis det ikke var noen med teknisk kompetanse som hjalp deg da
Jeg fjernet “festingen” av tråden. Vi prøver å pensle den seriøse praten om PCIB inn i fundamentaltråden, derfor ble den festet øverst en stund.
Er det mulig å finne tilbake de temaene som er (feilaktig ) blitt merket som ‘ignorert’?
Du kan søke opp trådene og så forandre. Usikker på om det er andre metoder
hehehe… husker ikke hvilke tråder det gjelder . Har ved en feiltakelse/misforståelse av funksjonalitet valgt ‘Ignorer’ i stedet for å gå tilbake til ‘Normal’
Fant en løsning for deg, du kan bruke denne lenken for å se en liste med alle emner du har på Ignorer: