Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Mitt argument er jo nettopp at antall raketter emojis og likes betyr null for om innlegget har substans eller ikke.

2 Likes

TekBot skal nå være tilbake fra tidlig juleferie… Det tok litt tid å finne ut av feilen. Det viser seg at Oslo Børs har slettet en haug med børsmeldinger, som gjorde at systemet mitt klikket i såkalt vinkel.

Alt skal i teorien være tilbake til normalen i morgen :slight_smile:

Jeg lar være å importere de meldingene som ikke ble importert, så vi slipper hjerteinfarkt hjemme i de tusen biotekaksjonær hjem i kveld :slight_smile:

7 Likes

Forstår og kan langt hen ad vejen følge dig - men husk, der kan sagtens være positive indlæg uden at være haussende, såvel kritiske indlæg uden at være basssiende

Og selv om mange raketter og lign smileys og likes IKKE altid er lig med indlægget har substans, skal man trods alt huske - hvem siger eller ved præcis at et sådant indlæg fyldt af raketter er UDEN substans, jeg vil nødig dømme.

Så behold mulighederne i småprat - men måske løbende være obs på - ikke bare at uddele smileys og lign uden en vis selvkritisk holdning til indlægget

1 Like

@PDX er det mulig eller kan du gjøre det mulig å tilpasse chat menyen?

  • 1 Man bør kunne flytte opp “mine samtaler” slik at dem er over chat trådene.
  • 2 Man bør også ha mulighet til å fjerne chat tråder som ikke er aktuelle for den enkelte.

17

Det jobbes med helt ny chatløsning!.

Så lite trolig @pdx putter mye ressurser i dagens løsning!.

Det er dessverre ikke mulig å gjøre i dagens løsning. Jeg har nå testet en del løsninger men ingen har alt jeg vil ha av funksjonalitet. Det er mulig jeg bygger noe litt mer fra scratch.

1 Like

Spennende! Dette er jo ikke viktige ting, men ting som hadde vært fint å kunne bestemme selv. Jeg glipper på en del pm`s grunnet jeg ikke ser dem så lett i chat feeden da de kommer under trådene.

1 Like

Enig! Jeg vil gjerne få til en løsning som sender deg epost når noen snakker til deg eller nevner deg i chatten (@vcp) og du ikke får det med deg. Har selv gått glipp av mange viktige meldinger der.

1 Like

Dette burde virkelig være valgfritt, personlig er jeg ikke interessert i enda flere mailer :sweat_smile:
Men skjønner at noen vil ha den muligheten :+1:

4 Likes

Du forventer at mange vil snakke med deg? #mrpopular :slight_smile: Men enig, det bør være valgfritt.

1 Like

Det var jo skikkelig koselig sagt.
Nei, men av og til blir man jo tagget etc.

2 Likes

Jeg bare spøker @Oilimp :smiley:

1 Like

Denne var fin @pdx :slight_smile: Her prøver jeg å servere smileys i god jule ånd…

1 Like

Noen har desverre misbrukt emojis, til de grader. :stuck_out_tongue:

2 Likes

:laughing::sweat_smile::joy::rofl::sweat_smile::laughing::sweat_smile::rofl::joy::sweat_smile::grin::rofl::joy::slightly_smiling_face::rofl::laughing:

Alt går med litt kreativitet

1 Like

Hvor er linken til tabellene med data for disse on-mouse-over pop upene?

Ser det er behov for å oppdatere disse underveis som ting forandrer seg…

Denne har jeg også fått de siste to dagene uten at det stemmer at jeg har vært generøs med emojis. Hjelper ikke å vente en time heller. Mulig bug ifbm app som pusher emojis uten at jeg gjør det selv?

1 Like

Et tips er å begrense enkelte emojis. Raketter, tog og sånn. Så kan f.eks vanlige Smileys være ubegrenset?

1 Like

Krise @pdx, går tom for smileys. Det føles som å dra i nettbutikken også et den stengt fordi det er søndag. :see_no_evil:

3 Likes

Må si meg enig, her er det ny periode med “ut på gangen” Hva er antallet egentlig?
Tror du har strammet slipset, vel stramt her nå @pdx :smile: