Enig! Jeg vil gjerne få til en løsning som sender deg epost når noen snakker til deg eller nevner deg i chatten (@vcp) og du ikke får det med deg. Har selv gått glipp av mange viktige meldinger der.
Dette burde virkelig være valgfritt, personlig er jeg ikke interessert i enda flere mailer
Men skjønner at noen vil ha den muligheten
Du forventer at mange vil snakke med deg? #mrpopular Men enig, det bør være valgfritt.
Det var jo skikkelig koselig sagt.
Nei, men av og til blir man jo tagget etc.
Noen har desverre misbrukt emojis, til de grader.
Alt går med litt kreativitet
Hvor er linken til tabellene med data for disse on-mouse-over pop upene?
Ser det er behov for å oppdatere disse underveis som ting forandrer seg…
Denne har jeg også fått de siste to dagene uten at det stemmer at jeg har vært generøs med emojis. Hjelper ikke å vente en time heller. Mulig bug ifbm app som pusher emojis uten at jeg gjør det selv?
Et tips er å begrense enkelte emojis. Raketter, tog og sånn. Så kan f.eks vanlige Smileys være ubegrenset?
Krise @pdx, går tom for smileys. Det føles som å dra i nettbutikken også et den stengt fordi det er søndag.
Må si meg enig, her er det ny periode med “ut på gangen” Hva er antallet egentlig?
Tror du har strammet slipset, vel stramt her nå @pdx
Jeg økte grensene nå Se om det hjelper. Tanken er at nye medlemmer får færre å rutte med mens dere som er etablerte nå skal ha minimum 25 per dag
Hei og god jul!
Hvordan muter jeg ListeBot? Jeg kan ikke se den muligheten noe sted, mulig jeg ikke har sett godt nok…
Det jeg tenkte på var å få vekk alle notifications på forsiden der ListeBot har lagt ut nye lister. Det blir litt uoversiktlig.
Den poster i flere tråder på en gang per aksje, så det vil nok ikke hjelpe.
Gå heller inn på profilen til listebot: https://beta.tekinvestor.no/u/listebot og velg Ignorert fra nedtrekksmenyen:
Vil bare gjøre oppmerksom på at bot’en du linker til er tekbot, jeg fulgte linken og ignorerte den uten å sjekke Oppdaget det etterpå.
Oi da, rettet nå
Jeg får ikke opp chaten. Har jeg fått sparken eller er det noe trøbbel?
Nettleser ned adblock?
Sliter med det samme selv(mobil)