Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Enig! Jeg vil gjerne få til en løsning som sender deg epost når noen snakker til deg eller nevner deg i chatten (@vcp) og du ikke får det med deg. Har selv gått glipp av mange viktige meldinger der.

1 Like

Dette burde virkelig være valgfritt, personlig er jeg ikke interessert i enda flere mailer :sweat_smile:
Men skjønner at noen vil ha den muligheten :+1:

4 Likes

Du forventer at mange vil snakke med deg? #mrpopular :slight_smile: Men enig, det bør være valgfritt.

1 Like

Det var jo skikkelig koselig sagt.
Nei, men av og til blir man jo tagget etc.

2 Likes

Jeg bare spøker @Oilimp :smiley:

1 Like

Denne var fin @pdx :slight_smile: Her prøver jeg å servere smileys i god jule ånd…

1 Like

Noen har desverre misbrukt emojis, til de grader. :stuck_out_tongue:

2 Likes

:laughing::sweat_smile::joy::rofl::sweat_smile::laughing::sweat_smile::rofl::joy::sweat_smile::grin::rofl::joy::slightly_smiling_face::rofl::laughing:

Alt går med litt kreativitet

1 Like

Hvor er linken til tabellene med data for disse on-mouse-over pop upene?

Ser det er behov for å oppdatere disse underveis som ting forandrer seg…

Denne har jeg også fått de siste to dagene uten at det stemmer at jeg har vært generøs med emojis. Hjelper ikke å vente en time heller. Mulig bug ifbm app som pusher emojis uten at jeg gjør det selv?

1 Like

Et tips er å begrense enkelte emojis. Raketter, tog og sånn. Så kan f.eks vanlige Smileys være ubegrenset?

1 Like

Krise @pdx, går tom for smileys. Det føles som å dra i nettbutikken også et den stengt fordi det er søndag. :see_no_evil:

3 Likes

Må si meg enig, her er det ny periode med “ut på gangen” Hva er antallet egentlig?
Tror du har strammet slipset, vel stramt her nå @pdx :smile:

Jeg økte grensene nå :smile: Se om det hjelper. Tanken er at nye medlemmer får færre å rutte med mens dere som er etablerte nå skal ha minimum 25 per dag :smile:

2 Likes

Hei og god jul!
Hvordan muter jeg ListeBot? Jeg kan ikke se den muligheten noe sted, mulig jeg ikke har sett godt nok…
Det jeg tenkte på var å få vekk alle notifications på forsiden der ListeBot har lagt ut nye lister. Det blir litt uoversiktlig.

1 Like

Den poster i flere tråder på en gang per aksje, så det vil nok ikke hjelpe.

Gå heller inn på profilen til listebot: https://beta.tekinvestor.no/u/listebot og velg Ignorert fra nedtrekksmenyen:

Vil bare gjøre oppmerksom på at bot’en du linker til er tekbot, jeg fulgte linken og ignorerte den uten å sjekke :wink: Oppdaget det etterpå.

2 Likes

Oi da, rettet nå :sweat_smile:

1 Like

Jeg får ikke opp chaten. Har jeg fått sparken eller er det noe trøbbel?

Nettleser ned adblock?

Sliter med det samme selv(mobil)