Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Jeg økte grensene nå :smile: Se om det hjelper. Tanken er at nye medlemmer får færre å rutte med mens dere som er etablerte nå skal ha minimum 25 per dag :smile:

2 Likes

Hei og god jul!
Hvordan muter jeg ListeBot? Jeg kan ikke se den muligheten noe sted, mulig jeg ikke har sett godt nok…
Det jeg tenkte på var å få vekk alle notifications på forsiden der ListeBot har lagt ut nye lister. Det blir litt uoversiktlig.

1 Like

Den poster i flere tråder på en gang per aksje, så det vil nok ikke hjelpe.

Gå heller inn på profilen til listebot: https://beta.tekinvestor.no/u/listebot og velg Ignorert fra nedtrekksmenyen:

Vil bare gjøre oppmerksom på at bot’en du linker til er tekbot, jeg fulgte linken og ignorerte den uten å sjekke :wink: Oppdaget det etterpå.

2 Likes

Oi da, rettet nå :sweat_smile:

1 Like

Jeg får ikke opp chaten. Har jeg fått sparken eller er det noe trøbbel?

Nettleser ned adblock?

Sliter med det samme selv(mobil)

Nei. Får den heller ikke opp på mobilen, i nettleseren der.

Virker ikke hos meg heller, på mobilen.

Er noe muffens på gang ja… skal undersøke

Mmmm, muffins… :stuck_out_tongue:

Antar vi får full refundering for eventuelle minus i porteføljen som kan antas å skyldes bortfall av chat.

1 Like

Alt utenom biotek, det skyldes i all hovedsak retardedness. Ingenting med TI å gjøre.

1 Like

Mulig det er kommer pålegg fra Finanstilsynet og Økokrim for å få slutt på samkjøringen av handler og ikke minst den hodeløse hypingen i chatten? Uten chatten så aner jeg ikke om jeg skal kjøpe eller selge… :face_with_monocle:

1 Like

Samkjøring av handler tuller vi ikke med, mr. Krieghoff. Kjenner jeg blir svett bare av tanken.

Hadde ikke vi en avtale?

1 Like

Hehe :joy: Det krangles vel mer på chatten enn i småprat trådene. Vel og merke på en litt mer dannet måte.

Wow, wow, WOW nå skal du ikke dra chatten ned i samme søla som småprat trådene. Chatten er aristokratenes boltreplass.

2 Likes

Chatten døde for meg rundt 00.00-0030 i natt.

Kan det ha væt samtidig som du pusha den fixen for Euro på remedy?

For å få ut den fiksen måtte jeg også oppdatere forumet til siste versjon, så tror det har noe med det å gjøre.