Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Feedback til PDX (admin)

Der tror jeg du har svaret.

Last siden pÄ nytt nÄ eller start appen pÄ nytt, chat skal vÊre tilbake :slight_smile:

1 Like

SĂ„ det du sier er at @Evilfreud fikk deg til Ă„ disable chatten?

Eviiiiiiiillll!!!

Funker nÄ ja :stuck_out_tongue:

Vel, jeg vil ikke si at du har rett, men du tar 0% feil.

Beklager problemene, i den siste versjonen av forumet hadde utviklerne jekket opp sikkerhetsnivÄet noen hakk og blokkert henting av javascript fra andre servere enn den forumet lÄ pÄ. Chatten ligger eksternt, sÄ da ble det krÞll :slight_smile:

1 Like

Fortsatt ingen chat ;(

Chatten fungerer strÄlende pÄ Android. Burna deg akkurat i insider chatten

2 Likes

FĂ„r du refreshet skikkelig?

1 Like

Funker hos meg nÄ.

1 Like

MĂ„tte vist kille vinduet og Ă„pne det igjen.

1 Like

Fantomet fortalte engang om et gammelt jungeltriks:
Ctrl + F5 sÄ laster du siden pÄ nytt og tvinger refresh av cache i samme slengen (aka lÞser problemet)

1 Like

Var en stor tabbe dette med chatten @pdx.
Omsettningen i PCIB har gÄtt helt i stÄ.

Noe har skjedd med chatten @pdx , nÄ behÞver jeg ikke Ä trykke Þrten ganger pÄ ikonet for Ä komme inn, holder med en gang :blush::+1:

1 Like

Hei @pdx,

NÄ har det seg sÄnn at noen hadde lyst til Ä kose seg litt ekstra pÄ min bekostning pÄ Hotell Astoria i Budapest ( https://www.danubiushotels.com/en/our-hotels-budapest/danubius-hotel-astoria ).

Ettersom jeg ikke var invitert ville jeg ikke betale for oppholdet, sÄ jeg har nÄ sperret kortet mitt. I den forbindelse mÄ jeg legge inn nye kortdetaljer sÄ jeg kan fortsette Ä betale for de lange champagnebrunsjene dine.

Hvor fikser jeg det?

Edit: (Jeg ville aldri valgt det hotellet, det er jo bare 4-stjerners! SÄ det er ingen tvil om at det har vÊrt svindel pÄ gang!)

4 Likes

Sjampisen min betaler seg jo ikke selv, sÄ dette mÄ vi fÄ rettet opp i brennkvikt. Bare logg inn her for Ä legge til nytt kort: https://tekinvestor.chargebeeportal.com/portal/login :smile: SkÄl! :champagne:

3 Likes

Jaja @pdx , sÄ lenge var Adam i paradis :sweat_smile:
Tilbake til gamle bugs :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Mulig dette er feil plass Ä spÞrre og samtidig meget mulig jeg er en teknisk noob, men prÞver likevel: tidligere fikk jeg opp nye «poster» i trÄdene jeg fÞlger som pushmeldinger pÄ telefonen hvor jeg kunne lese deler av innholdet uten Ä mÄtte lÄse opp telefon. Spesielt kjekt var dette mtp meldinger fra tekbot. En eller annen gang i hÞst forsvant disse, og jeg mÄ nÄ inn i appen for Ä se om det er kommet nye innlegg. Er denne funksjonen fjernet, har jeg evt skrudd den av? Hvordan fÄr jeg den eventuelt skrudd pÄ igjen? Noen som kan svare en it-noob :innocent:

Hei! Det kan vÊre du mÄ skru pÄ varslene igjen i innstillinger pÄ telefonen din. Du kan ogsÄ slette og innstallere appen pÄ nytt, da vil du bli spurt om du vil skru pÄ varsling :smile: