Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Chatten fungerer strålende på Android. Burna deg akkurat i insider chatten

2 Likes

Får du refreshet skikkelig?

1 Like

Funker hos meg nå.

1 Like

Måtte vist kille vinduet og åpne det igjen.

1 Like

Fantomet fortalte engang om et gammelt jungeltriks:
Ctrl + F5 så laster du siden på nytt og tvinger refresh av cache i samme slengen (aka løser problemet)

1 Like

Var en stor tabbe dette med chatten @pdx.
Omsettningen i PCIB har gått helt i stå.

Noe har skjedd med chatten @pdx , nå behøver jeg ikke å trykke ørten ganger på ikonet for å komme inn, holder med en gang :blush::+1:

1 Like

Hei @pdx,

Nå har det seg sånn at noen hadde lyst til å kose seg litt ekstra på min bekostning på Hotell Astoria i Budapest ( https://www.danubiushotels.com/en/our-hotels-budapest/danubius-hotel-astoria ).

Ettersom jeg ikke var invitert ville jeg ikke betale for oppholdet, så jeg har nå sperret kortet mitt. I den forbindelse må jeg legge inn nye kortdetaljer så jeg kan fortsette å betale for de lange champagnebrunsjene dine.

Hvor fikser jeg det?

Edit: (Jeg ville aldri valgt det hotellet, det er jo bare 4-stjerners! Så det er ingen tvil om at det har vært svindel på gang!)

4 Likes

Sjampisen min betaler seg jo ikke selv, så dette må vi få rettet opp i brennkvikt. Bare logg inn her for å legge til nytt kort: https://tekinvestor.chargebeeportal.com/portal/login :smile: Skål! :champagne:

3 Likes

Jaja @pdx , så lenge var Adam i paradis :sweat_smile:
Tilbake til gamle bugs :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Mulig dette er feil plass å spørre og samtidig meget mulig jeg er en teknisk noob, men prøver likevel: tidligere fikk jeg opp nye «poster» i trådene jeg følger som pushmeldinger på telefonen hvor jeg kunne lese deler av innholdet uten å måtte låse opp telefon. Spesielt kjekt var dette mtp meldinger fra tekbot. En eller annen gang i høst forsvant disse, og jeg må nå inn i appen for å se om det er kommet nye innlegg. Er denne funksjonen fjernet, har jeg evt skrudd den av? Hvordan får jeg den eventuelt skrudd på igjen? Noen som kan svare en it-noob :innocent:

Hei! Det kan være du må skru på varslene igjen i innstillinger på telefonen din. Du kan også slette og innstallere appen på nytt, da vil du bli spurt om du vil skru på varsling :smile:

Fungerte utmerket :ok_hand:t2:

1 Like

Er det bare meg, eller alle? De siste timene så får jeg ikke lenger opp info om hvor mange nye innlegg det er i tråder som jeg følger.
Gjelder i alle fall både Chrome på Win10 og Chrome på ipad.

Nå ser det ut til å fungere igjen. Takk! :+1:

Har ikke gjort noe, men fint med problemer som løser seg selv :grinning:

2 Likes

Kom ikke noe varsel om børsmelding for Targovax i dag.

2 Likes

Får dere betalt pr innlegg på insider? Kan forstå at eier av tekinvestor tjener 200/mnd pr insider men forstår ikke hvorfor insidere er tjent med å poste på insider-delen

Kan vi ta denne insider eller ikke-debatten på småprat-tråden?
Så kan vi fokusere på Targovax her :slight_smile:

1 Like