Chatten fungerer strålende på Android. Burna deg akkurat i insider chatten
Får du refreshet skikkelig?
Funker hos meg nå.
Måtte vist kille vinduet og åpne det igjen.
Fantomet fortalte engang om et gammelt jungeltriks:
Ctrl + F5 så laster du siden på nytt og tvinger refresh av cache i samme slengen (aka løser problemet)
Noe har skjedd med chatten @pdx , nå behøver jeg ikke å trykke ørten ganger på ikonet for å komme inn, holder med en gang
Hei @pdx,
Nå har det seg sånn at noen hadde lyst til å kose seg litt ekstra på min bekostning på Hotell Astoria i Budapest ( https://www.danubiushotels.com/en/our-hotels-budapest/danubius-hotel-astoria ).
Ettersom jeg ikke var invitert ville jeg ikke betale for oppholdet, så jeg har nå sperret kortet mitt. I den forbindelse må jeg legge inn nye kortdetaljer så jeg kan fortsette å betale for de lange champagnebrunsjene dine.
Hvor fikser jeg det?
Edit: (Jeg ville aldri valgt det hotellet, det er jo bare 4-stjerners! Så det er ingen tvil om at det har vært svindel på gang!)
Sjampisen min betaler seg jo ikke selv, så dette må vi få rettet opp i brennkvikt. Bare logg inn her for å legge til nytt kort: https://tekinvestor.chargebeeportal.com/portal/login Skål!
Mulig dette er feil plass å spørre og samtidig meget mulig jeg er en teknisk noob, men prøver likevel: tidligere fikk jeg opp nye «poster» i trådene jeg følger som pushmeldinger på telefonen hvor jeg kunne lese deler av innholdet uten å måtte låse opp telefon. Spesielt kjekt var dette mtp meldinger fra tekbot. En eller annen gang i høst forsvant disse, og jeg må nå inn i appen for å se om det er kommet nye innlegg. Er denne funksjonen fjernet, har jeg evt skrudd den av? Hvordan får jeg den eventuelt skrudd på igjen? Noen som kan svare en it-noob
Hei! Det kan være du må skru på varslene igjen i innstillinger på telefonen din. Du kan også slette og innstallere appen på nytt, da vil du bli spurt om du vil skru på varsling
Fungerte utmerket
Er det bare meg, eller alle? De siste timene så får jeg ikke lenger opp info om hvor mange nye innlegg det er i tråder som jeg følger.
Gjelder i alle fall både Chrome på Win10 og Chrome på ipad.
Nå ser det ut til å fungere igjen. Takk!
Har ikke gjort noe, men fint med problemer som løser seg selv
Kom ikke noe varsel om børsmelding for Targovax i dag.
Får dere betalt pr innlegg på insider? Kan forstå at eier av tekinvestor tjener 200/mnd pr insider men forstår ikke hvorfor insidere er tjent med å poste på insider-delen
Kan vi ta denne insider eller ikke-debatten på småprat-tråden?
Så kan vi fokusere på Targovax her