Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Feedback til PDX (admin)

Fungerte utmerket :ok_hand:t2:

1 Like

Er det bare meg, eller alle? De siste timene sÄ fÄr jeg ikke lenger opp info om hvor mange nye innlegg det er i trÄder som jeg fÞlger.
Gjelder i alle fall bÄde Chrome pÄ Win10 og Chrome pÄ ipad.

NĂ„ ser det ut til Ă„ fungere igjen. Takk! :+1:

Har ikke gjort noe, men fint med problemer som lĂžser seg selv :grinning:

2 Likes

Kom ikke noe varsel om bĂžrsmelding for Targovax i dag.

2 Likes

FÄr dere betalt pr innlegg pÄ insider? Kan forstÄ at eier av tekinvestor tjener 200/mnd pr insider men forstÄr ikke hvorfor insidere er tjent med Ä poste pÄ insider-delen

Kan vi ta denne insider eller ikke-debatten pÄ smÄprat-trÄden?
SÄ kan vi fokusere pÄ Targovax her :slight_smile:

1 Like

Fordi det er litt mer seriÞst enn i smÄprat delen. Men drit i det og skaff deg et innsider medlemskap, fÄ med deg info du ellers ikke ville fÄtt, og legg noen lapper pÄ bordet til dem som driver denne flotte siden for oss.

Targovax out.

2 Likes

her er det aktive administratorer som gjĂžr en jobb for at dette forumet ikke skal bli ett nytt mobbeforum som HO er. Insidere deler nyeste info og “word on the street” til fordel for dem som betaler. en fĂ„r ogsĂ„ aksjonĂŠrlister som koster flesk.

prĂžv en gratisperiode vel!

eller sÄ kan en lese alt av mobbe-innlegg pÄ HO om en Þnsker det, og kanskje ett og annet fornuftig innlegg.

7 Likes

Tar diskusjonen rundt innsidedel her.

:wink:

1 Like

Hvis man vil diskutere noe med folk som ikke oppretter en ny konto med en gang de har bannet, sÄ fungerer insider-delen bra. Jeg bruker egentlig insider mest til chat. :wink:

1 Like

Flagget som upassende?

3 Likes

Og det var kontroversielt pga aksjefokus? SĂŠrdeles unĂždig sensurforsĂžk / rapportering synes jeg.

1 Like

Skjedde forrige uke ogsÄ, da jeg linket scrubber-savings sheet pÄ Hunter trÄden ogsÄ, trolig pga Aksjefokus hadde produsert den. MÄ bare le


1 Like

Han er tilfeldigvis den jeg vet om som kan mest om shipping og deler dette med alle. Veldig synd for forumets medlemmer hvis dette skal bli fjernet.

4 Likes

At en som har bidratt til sÄ mye god diskusjon ble bannlyst for Ä stille helt legitime og trÄdrelevante spÞrsmÄl, er i seg selv fryktelig trist.

1 Like

NÄr noen bryter forumreglene utallige ganger, blir kastet ut og deretter lager falske brukere for Ä fortsette Ä skrive, og deretter ber andre brukere om Ä promotere innholdet hans nÄr han ikke lengerkommer seg inn har jeg liksom ikke sÄ mye godvilje igjen. Det spiller ingen rolle hvor dyktig man er hvis man ikke kan oppfÞre seg som folk.

Derfor har innlegg som bare promoterer skriveriene hans blitt fjernet. Jeg liker ikke Ä gjÞre det, men jeg syns ikke han fortjener Ä fortsette Ä bruke forumet som distribusjonskanal etter Ä ha blitt kastet ut. Alle stÄr fritt til Ä fÞlge han i andre kanaler, men vennligst ikke post greiene hans her. GjÞr det eventuelt i en privat trÄd.

10 Likes

Joda jeg har skjÞnt at fyren er uspiselig. NÄr vi lenker inn innhold sÄ fÄr det stÄ for vÄr egen regning at det innholdet som er synlig her er innafor. Har ikke hatt tid til Ä lese bloggen, jeg bare reagerer pÄ at her lukter det heksejakt / bullshit/hevn rapporterng

4 Likes

Det er automatisk rapportering/skjuling, sÄ det er ikke slik at noen aktivt rapporterer og driver heksejakt. Jeg fryktet det samme.
Jeg respekterer at @pdx etter flere forsÞk har mÄttet forenkle prosessen.

5 Likes

NÄr det sitter individer i moderatorteamet som har portefÞljesammensetninger som svarer til den type portefÞlje som er gjenstand for debatt, sÄ fremstÄr det for den nÞytrale som at moderatorteamet fatter en avgjÞrelse med bakgrunn i egen forutinntatthet om emne som ble diskutert, snarere enn Ä ha tatt utgangspunkt i noe regelverk. Det kan godt vÊre det har vÊrt ting tidligere som jeg ikke kjenner til, men i situasjonen som tippet vektskÄlen, kan ikke jeg se at aksjefokus har opptrÄdt pÄ noen mÄte som er i brudd med regelverket.

1 Like