Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Solo og 60 i går kveld igjen @erpe80 ?

Det å sitte seg til for å lese og skulle forstå norsk skriftmål med 3,8 i promille, er i beste fall å overvurdere egne evner.

Du får dog 5x19,5 for, forsøket, nedslaget trenger vi ikke snakke mer om :smile:

4 Likes

Den var nesten stygg, men bare nesten😅

1 Like

Merker meg at det i enkelte selskapssider blir skrevet så mye at det er vanskelig å holde seg oppdatert på den viktige informasjonen som blir delt. Kunne det vært aktuelt med en funksjon som lar oss brukere markere et bestemt innlegg som informativt/relevant/viktig slik at man enkelt kan navigere seg frem til disse?

Eksempelvis er PCIB Småprat en side hvor det er enormt mye småprat og samtidig mye informativt som ikke ender opp på fundamentaltråden. På grunn av all småpraten går man fort glipp av mye viktig informasjon med mindre man bruker 1-2 timer på å lese gjennom de 200-500 nye innleggene som kommer i løpet av en dg

3 Likes

Var ment som en spøk :sweat_smile: så plasserte den godt utpå kanten :smile:

1 Like

Jeg er enig med deg. For å unngå problemet gjør jeg følgende.

Jeg bruker mye ignorering av brukere (jeg skulle ønske man kunne bruker ignorering permanent, per nå er 4mnd maks), samtidig som jeg følger brukere som kommer med mye informativt (det er flere virkelig dyktige skribenter).

Det er i all fall en grei løsning for meg.

2 Likes

@pdx her er et forslag som kan forbedre TI og spesielt småprattrådene.

Introduser et ikon som “søppel” :put_litter_in_its_place:

Dersom innlegget får mer en 10 votes, så flyttes den til “søppeltråden”.

Det finnes allerede en funksjonalitet for de mest likte innleggene, hvorfor ikke gjøre det samme for de minst likte/repetitive innleggene? :slight_smile:

6 Likes

Ikke helt på den reklame algoen din.

2 Likes

@pdx jeg fikk mail om å legge inn nytt visakort, det er gjort.
Håper det var fra deg, og ikke en nigeriansk “prins” :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

Det var meg!
Hilsen Prins PDX

2 Likes

Dette ville vel bare ført til at de kritiske hadde blitt mutet i en hver tråd? Vet om i hvert fall én tråd hvor jeg ikke hadde fått sagt hei engang :grin:

Heisann. Er det mulighet til å endre hvor lenge brukere kan være ignorert? Nå er det vel maks 4 mnd, men for meg kan det være ønskelig å få et valg uten tidsgrense. Blir unødvendig jobb å blokkere de samme brukerne 3 ggr i året.

I tillegg flytte mulighet for ‘Ignore’ av bruker til tråden en leser. Enten ved å åpne bruker og velge ignore. Nå må jeg åpne bruker helt for å ignorere.

6 Likes

Bra @Evilfreud gadd å slette innlegget som maner opp til mer rasehat!

Bare synd han så behov for å fortsette mobbingen sin.

Forresten er klippet gammelt nytt - jeg har sett det flere ganger før.

Nå ryddet vi tråden alikevell måtte du fortsette diskusjonen. Dette er en fin tråd å ta ting du ikke liker i. så slipper vi at du forsøpler tråder du selv klager på at blir forsøplet.

@Evilfreud slettet du meldingen min til Pdx også i samme slengen?

Jeg rydder bare i tråden sammen med pdx.

GJ :slight_smile: ty

At du ikke ser at det er skadelig for forumet- og ikke minst samfunnet - at en moderator poster noe som kun fører til mer rasehat, i en tråd som er ment å være positiv og få folk til å le, gjør at jeg tviler på din rolle som moderator. Den type oppførsel gjør etter min mening at verden blir et dårligere sted å leve. Og forumet et dårligere sted å oppholde seg. Kanskje det var tegnet jeg trengte - for tekinvestor tar en del tid.

Det verden trenger er sammhold, ikke splittelse og akkuratt nå foregår kanskje den største splittelsen man har sett i USA og andre land siden borgerkrigen i USA. Godt ledet av en bevegelse som fremmer en rase fremfor alle mennesker.

Du har rett at posten passet bedre i politikk tråden og dit ble den flyttet, samtidig velger du å fortsette diskusjonen etter at tråden er ryddet og du har fått viljen din. Da kan vi ikke gjøre så mye mer.

Flere forskjellige bevegelser i spill over dammen nå. Noe positivt og noe negativt. Den kvalmende videoen du postet, med grov vold begått mot uskyldige/ikke aggressive ungdommer er forkastelig og både filmen og handlingene kan sees som et symptom på hvor dårlig stilt samfunnet i US er.Hva som er årsakene og hvordan man må restaurere landet blir forhåpentligvis gjenstand for konstruktive debatter i årene som kommer. Men jeg tviler litt på at et anonymt aksjeforum egentlig er stedet vi vil komme til kloke erkjennelser. At du er kritisk til BLM parolen er jo fornuftig nok, men merker jeg er tilbøyelig til å være enig med VV her at videoen fremmer rasehat i en sammenheng der rasespørsmålet er på agendaen, selvom det ikke er du som har fremmet rase som tema.

1 Like

Som tidligere nevnt, la oss legge denne ballen død og ta denne praten på privaten eller i et annet fora.

3 Likes