Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Ikke nødvendig å beklage.

2 Likes

Litt usikker på om dette er rette fora, men når jeg trykker på «portefølje» så krasjer/hopper TekInv (appen Ios) ut. Altså den avsluttes uten videre seremoni.

Korriger meg om jeg stille spørsmål feil sted, om det evt finnes en support link for spm.

På forhånd takk!

Hei! Det er en liten bug der, den krasjer for ikke-Insidere fordi porteføljefunksjonaliteten bare er for Insidere :smile:

Det var dét jeg ante meg!

Hvis jeg støtter deg med å få gratis bitcoins gjennom annonsen «din»: får jeg tillgang da ? :stuck_out_tongue_winking_eye::beer:

(Spøk til side: Flott forum det her. Skal ikke se bortifra at jeg oppgradere medlemskapet👌)

2 Likes

Hvorfor flytter du poster ut herfra og over til “feedback til PDX”?

Jeg lurer litt på hvorfor du flytter poster ut herfra og over til “feedback til PDX”?

Jeg mener jeg var rimelig klar i min kommentar:

På 28 minutter etter min post skriver du 2 posts som begge involverer ledelsen. På tide å gå videre. Kranglingen kan være interessant for dem som skriver, men det er ikke spesielt interessant for de som leser.

2 Likes

Ja, på 24 timer har jeg skrevet 2 poster!

@pdx det er alt eller ingenting med disse moderatroene dine.

Det har vel akkurat ingenting med det jeg skrev å gjøre :slight_smile:

3 Likes

@pdx, dette er håpløst, en hel drøss med random poster som kastes over hit?
Hva tjener dette til?

Hvorfor bare disse to postene om ledelse, praten har jo gått i hele dag!

Og hvorfor slettet du ett helt innlegg totalt?

28 minutter tidligere

Jeg er med i en del forum, men denne formen for moderering tar kaka! @pdx
Slette sistemann og la resten stå… ?

Poenget her er vel at du ikke følger oppfordringen fra moderator, og da blir postene fjernet.

Generelt så er også tråder som targovaxtråden de som er mest utfordrende å moderere.

Tviler sterkt på at noen ønsker seg umodererte tråder a la HO.

En ting som vi er rimelig klare på er at det ikke er ønskelig at noen får dominere diskusjonen i en tråd ved å hamre og hamre på de samme poengene ustanselig. Derav oppfordringen fra moderator i den tråden

4 Likes

God aften @pdx Ser det er feil kurs på Arctic Zymes-tickeren. (Viser 32,2.)
Forresten, mens jeg har deg her… det er fantastisk kjekt å våkne til diggferske topplister hver morgen! Well played! :+1::muscle:

3 Likes

Ok, jeg skrev innlegget mens han postet.
Det virker uansett svært urettferdig at de to postene jeg skrev på ett døgn ble fjernet pga andres snakk som jeg måtte svare på. Dette blir stående mens svaret blir fjernet.

Uansett, dette var dråpen, juni ble siste “insider” måned for meg.

Fikset nå! De har fått ny ticker (azt.ol) men det hadde ikke tråden fått enda :slight_smile:

Så bra du liker listene!

2 Likes

På tide å inføre ban på kjipe emojies igjen @Savepig @pdx? Blir bare dårlig stemning når det er standarden for diskusjon.

1 Like