Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Det er en ting som har plaget meg lenge med tekinvestor. Mobilappen på Android, når jeg åpner eksterne lenker må vanligvis stenges og gjenåpnes fordi den henger seg da. Det gjelder spesielt twitter. Noen ganger kan jeg trykke på tilbakeknappen et titalls ganger så kommer jeg tilbake til forumet uten å måtte restarte appen. Jeg bruker DuckDuckGo som min primære nettleser på mobilen.

3 Likes

Er nok meldt tidligere, men hadde vært kjekt om aksjonærlisten viste dato den gjaldt for, og ikke bare dagen den er lagt ut. :slight_smile:

2 Likes

Takk for tilbakemeldinger!

Det kommer forhåpentligvis en oppdatering av appen innen 2-3 uker som skal fikse noen bugs, håper det kan hjelpe!

Angående listene skal jeg få inn litt forklarende tekst der, er mange som lurer på ting om listene :smile:

1 Like

Koa kursen vises med to siffer, funker dårlig når kursen er 15,02 øre :see_no_evil:

2 Likes

Jeg får til stadighet varsel om innlegg fra Tacobaguette i PCIB-tråden, selv om innleggene er fra 2-14 dager gamle og lest tidligere. Samme opplegg som flere hadde problemer med tidligere, da med Snoeffelen sine innlegg.

You fix @pdx ? :innocent:

2 Likes

@pdx @Evilfreud @Savepig hvorfor ble innlegget mitt fjernet?
Sensuren begynner å minne om land “vi ikke liker å sammenligne oss med” når sånt også blir slettet.

Jeg aner ikke, men jeg tipper det er fordi innlegget du svarte på ble fjernet ( og da blir alle innleggene som henger på fjernet).

Sikkert fordi du var slem mot meg :cry:

Innlegget ditt ble rapportert av et annet forummedlem og jeg var enig i at det ikke ga all verden verdi å starte en krig med veiarbeideren .

Beklager all sorg og smerte dette medførte.

Man må jo bare le :sweat_smile:

Alle berørte parter har min dypeste medfølelse.
Men kunne du @Savepig lagt det ut igjen slik at jeg hadde fått full forståelse for min medfølelse?

1 Like

Pass på nå Duogdu, her er det NK-style for tida, plutselig er du sendt på reformleir :rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Har iOS appen fått spunk. Prøver å skrive et innlegg med Twitter link, men appen tvangslauncher linken jeg har limet inn for hver bokstav jeg skriver etterpå. Annoying!

1 Like

@pdx remedy tråden det ut til å ha feil kurs.

For meg er notifications helt på tur de siste 2 dagene. Jeg mottar notifications om de samme inleggene flere ganger til dagen. Selv når det er inlegg jeg har lest. Selv etter jeg har avslått nye varsler vil de dukke opp igjen minutter/timer senere.

iphone 8 - iOS14
Edit: forresten samme oppførsel på web.

1 Like

Er innleggene fra samme bruker?


Skal sjekke om det er fler, men denne har jeg fått notification/varsel på nærmere 10 ganger tror jeg

Takk :smile:


Tok ikke lange tiden før den dukket opp igjen:)

1 Like

Har litt samme utfordring som Troved.
Hos meg er det fra personer eg følger (stort sett) hvor eg får påminnelser på samme innlegg flere ganger over flere dager.

image
image

Et eks FiloD sitt innlegg, det siste som har startet med påminnelser.

Ps. Eg har skjult mange personer. Kanskje det har noe med det?


Edit:
Fekk den no men han følger eg ikkje.
image