Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Når jeg trykker på ett profilnavn i en tråd og trykker på “x innlegg i dette emnet” for å se alle innleggene i emnet fra den brukeren kommer vinduet opp, scrolleren vises på siden med riktig antall innlegg men selve innleggene uteblir…

Eksempel på alle pdx innleggene i denne tråden ser slik ut…

1 Like

I aksjonærlistene, så er grafen som viser posisjonsstørrelse på størrelse med et frimerke. Det er også relativt, så hvis man ser på to grafer, så kan et stort hopp hos den ene bety -30k aksjer, mens det for en annen betyr +700k

-35k (det siste fallet)
image

-500k (de to fallene)
image

Hele poenget med grafer er å kunne visuelt sammenligne, og det går bare ikke. Kanskje hadde det fungert hvis du hadde charts som begynte på 0 og gikk til max posisjon i perioden, men som var logaritmisk?

Det hadde vært veldig “kjekt” å kunne hente ut en samlegraf av f.eks. topp 50 for en periode (typisk siste uke og siste måned) og så kun vise de fra topp 50 med bevegelser over X antall aksjer. X er da noe man burde kunne plotte inn selv. Evt kanskje noe systemet kunne estimert seg fram til slik at ca 10 ble vist i chartet. Hvis chartet i tillegg er logaritmisk, så vil man kunne se bevegelsene hos både de store og små.

Det hadde også vært kjekt med to kolonner i tabellen med sum av bevegelser sist uke og sist måned.

1 Like

Denne skal være i orden nå.

1 Like

Nytt medlem og fant ingen andre steder å spørre om dette på da jeg bare kan klikke på svar-knappen. Hvordan oppretter jeg et nytt innlegg? Ser etter en aksje som det ikke snakkes om her inne enda.

Hei, du vil se en knapp for å starte en ny tråd øverst over listen med tråder på forsiden, men den er ikke synlig for helt ferske brukere :slightly_smiling_face:

1 Like

Fra: Nyhet: Insider Pluss: Topp 50 kjøp og salg, 22 000+ investorprofiler og handelsvarsel 🚀

profesjonelle tradere (2 mill+ i handler per år)

Hva er den nøyaktige definisjonen på dette? Hvis jeg har en aksjepost på 200 000 kr og går helt ut og inn av den 10 ganger i løpet av et år, så har jeg handlet for 2 mill i året - og kan ikke bruke Investor Pluss?

Vil tro ganske mange her kommer over den grensen i så fall…?

2 Likes

Man kan selvfølgelig bruke Insider Pluss da også, men vennligst kontakt meg for å bytte over til en dyrere avtale. Dette gjelder de som ser på seg selv som mer proffe investorer, de som investerer via investeringsselskap, eller bruker tjenesten i jobben sin. Vi finner en løsning og pris som funker for den enkelte.

Ok, det er begrensninger som du har satt, ikke begrenset av EuroNext-kontrakten?

Så du har muligheten til å ha høyere priser for proffe brukere - fair enough.

Det er også etter ønske fra VPS.

1 Like

Har tekbot tatt sommerferie?:stuck_out_tongue:

Nå må tekbot våkne. Veldig stille ifra den på lenge nå. Hva skjer ?

Er noe krøll med han ja… er på saken :slight_smile:

Skal være våken nå :slight_smile:

Finner ikke kursoversikten på 2020.OL Får melding om at siden ikke finnes

Hei! Sikkert bare jeg som er dum, men jeg synes det er vanskelig å finne frem her inne. Jeg er ikke så dreven i forumbruk, så jeg finner for eksempel bare noen få emner/knagger. Krypto, biotek og sånt. Hvordan finner jeg lettest ut i dette “virrvarret”? :smiley: Finnes det en “oppskrift” Typ: Slik lærer gamlinger forum, eller noe? Der kom det opp noe anbefalt. Får bare forske…

Hei!

Det er litt å sette seg inn i, men jeg håper det blir lettere etter hvert :slightly_smiling_face:

Du finner alle kategoriene innlegg kan skrives i her: Kategorier - TekInvestor Aksjeforum, eller via menyen eller kategorivelgeren på forsiden.

Tråder du har lest litt i vil få en blå teller på seg som viser hvor mange nye innlegg de har. Går du inn i de kommer du rett til første uleste innlegg.

Innlegg i tråder vises med de nyeste nederst, men man kan hoppe til den nyeste via velgeren nede til høyre i hver tråd, eller trykke på lenken som viser tid siden siste innlegg helt til høyre i lister med tråder.

De fleste aksjer har bare en eller et par tråder, som du kan finne via søket, eller ved å legge de i favorittlisten din og så trykke på symbolet/tickeren i listen for å vise alle tråder som handler om den aksjen.

Håper det hjelper litt, så er det bare å spørre :slightly_smiling_face:

image

Bugg på aksjonærlisten?

Forumprogramvaren er litt annerledes enn de fleste, og det kan virke litt overveldende.

Vil anbefale å ta en tutle og sette på ignore de tråder du vet du ikke er interessert i, da blir det mye lettere å navigere

image

1 Like

Gammel og ny ticker

? Tror min melding her er blitt glemt