Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Det virker som jeg alltid åpner appen når jeg er på et annet fysisk sted og/eller nettverk de gangene det skjer. …?

1 Like

Appen henger på iPhone etter inaktivitet. Når app gjenåpnes så er skjermen hvit og krever omstart. Ikke et stort problem, men irriterende nok til å legge inn en kommentar.

Takk! Det er et kjent problem, men som dessverre ikke har en enkel løsning :slight_smile:

@pdx, du har jo lister over alle selskapene her som vi nyter godt av - er det også mulig å få tilsvarende lister av T-rettene i Targovax?

1 Like

@pdx se innlegget over :slight_smile:

1 Like
2 Likes

Forslag til ny funksjon i aksjonærlistene:
Når man har klikket seg inn på en investor og ser på vedkommens beholdning, kan dere ikke regne ut porteføljeverdien for meg? Kan f.eks bruke sluttkursen fra den dagen listen ble generert.

1 Like

Hei. PCI biotech småprat dukker ikke opp lenger i hoved emne liste hos meg; andre småprat eller PCI emner jeg følger er fortsatt med, bare den ene forsvant.

Det er sortet etter «siste», så PCIB småprat er aldri langt nede ….

Jeg må gjennom søkefunksjonen for å finne det.

Veldig rart … noen forklaring?

Ja, gå nederst i tråden og se om du har valgt Ignorert her:

image

:slight_smile:

Takk. Kommer til å sove bedre i natt :grinning:

@pdx jeg har lagt merke til at det ikke kommer børsmeldinger på Nano lengre, hvorfor er det sånn?

Jeg løser dette ved å dra fingeren sidelengs(iphone12). Da loader den siden på nytt! Mulig jeg drar ned noen ganger også. Før restartet jeg appen nesten daglig pga opphengt app

3 Likes

Bra tips!

Hm - det må jeg prøve…:+1:

Sitter nesten automatisk i fingrene å «kille» og restarte den :laughing:

Hvor blir det av nisselua mi, forresten, @pdx… ?:wink:

Fra venstre mot høyre👍

1 Like

På deg vel :wink:

1 Like

Takk, fikset nå :slight_smile:

1 Like

Ser ut til at Pho mld ikke kommer inn på noen Pho-tråd(?)

1 Like

Hva er det som er så fryktelig galt med dette innlegget i en småprattråd som gjør at det måtte skjules?
Vedkommende tråd har jevnt over hatt særs lav kvalitet den siste mnd halvannen mnd - ift mesteparten av innleggene den siste tiden er dette langt under par(golftermonologi).