Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Filmtips 🍿

Stemmer, hÄper du har sett snatch ogsÄ?!

Skal du ha noe mer drama sÄ er denne en veldig fin film https://www.imdb.com/title/tt0110322/

Og nĂ„r jeg nevner Snatch, som jeg har sett 5 ganger sĂ„ mĂ„ jeg ta med “Lock, Stock and two smoking barrels”. Fantastiske filmer av Guy Richie med rappkjefta high speed action

1 Like

Ja har sett begge de. Knallbra. Husker bare ikke at han var med der.

Er tateren i snatch, ikke med i lock stock


1 Like

Lenge siden jeg sÄ den nÄ, Var ikke fotballspilleren Vinnie Jones med der i en kul rolle?

1 Like

Jo, i begge Guy Richie filmene, klin gal som pÄ fotballbanen :slightly_smiling_face:

2 Likes

Tateren i Snatch er bare episk :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::see_no_evil:

1 Like

Boondock Saints :ok_hand:t3:

2 Likes

Dicaprio er kanon i Django ogsÄ 

2 Likes

Fantastisk film!

«You had my curiosity
now you have my attention»

2 Likes

MĂ„tte rett og slett se gjennom snatch igjen ikveld :+1::boxing_glove::boxing_glove:

1 Like

Basketball diaries er bra og jeg likte godt The Beach, stemning og musikken som skapte den, ser sÄ trivelig ut Ä vÊre der :slightly_smiling_face: vanskelig Ä plukke ut hans beste filmer, for alle er jo bra. The Departed, Gangs of New York og The Revenant er vel favorittene, men han har vel 10-15 til som er bra

Planlagt premiere 16.august. Lagt inn i kalender!:grinning:

1 Like

noen som har sett " Shazam!" ?

nÄ kommer nr. 2


Det er mange funcom fanatikere her sĂ„ legger frem de filmene av Denis Villeneuve som jeg finner svĂŠrt bra. har ingen tvil om at han klarer Ă„ lage en god dystopisk film av for meg den ukjente IP’en Dune. Sistnevnte Bladerunner kom nettop grĂŠtis pĂ„ Netflix.




Her er liste over nominasjonene hans

6 Likes

Kjente det rykket litt i nostalgifoten da jeg sÄ reklame for den kommende Top Gunfilmen:

Skal ses.

6 Likes

Mistenker at Tom Cruise har funnet ungdomskilden, evt bare har brukt en sinsyk formue pÄ en veldig flink kirurg. Den filmen skal uansett sees.

1 Like

image

3 Likes

Kom over denne perlen av en film og mÄ bare anbefale pÄ det varmeste. Det er langt mellom kvalitetsfilmer som denne.

Skal ikke rĂžpe noe av handlingen men liker du filmer som “Leon”, Ghost Dog" eller “Gomorrah” sĂ„ er denne i samme gate :slight_smile:

3 Likes

ONCE UPON A TIME IN Hollywood. Var veldig bra.
En av de beste 5minutt scenene i en filmen jeg har sett :blush:

1 Like

SÄe, ikke et filmtips til en film noen av dere fÄr se. Men



For Ă„ toppe det.

SĂ„ finnes det bare 100 billetter a set med 2 stk.

:smiley:

Tidenes PR stunt. Men ganske kult ( og ja filmen er laget og ekte).

5 Likes