Husker jeg leste om denne for noen Ă„r siden. Det er snakk om en kortfilm etter det jeg forstod, og ikke en spillefilm?
Er vel fĂžrst og fremst en cognac reklame.
Lengde pÄ filmen vet jeg ingenting om.
Det er en faktisk film. Men kan stemme det er en kortfilm.
Er vel noe tilsvarende de reklamefilmene som BMW fikk laget for en del Ă„r siden. Med Clive Owen i hovedrollen.
Etter âHereditaryâ var jeg ekstremt spent pĂ„ Ari Asterâs neste prosjekt, âMidsommarâ. Hadde store forventninger til denne men ble litt skuffet. Absolutt verdt Ă„ se, men fĂžltes litt ujevn og uforlĂžst.
Var til tider litt ufrivillig komisk ogsÄ (?) i all sin grusomhet.
Kanskje ble opplevelsen noe Þdelagt av 4-5 guttunger som hadde rotet seg inn pÄ denne filmen (sÄ ut som de var i 11-12 Ärs alderen) og som konstant snakket og holdt pÄ med mobilene sine.
Ble lei av Ä hysje pÄ dem etter 3-4 ganger, og det Þdela mye av filmopplevelsen for min del.
Interessert i Ă„ hĂžre hva andre mener om filmen hvis man har sett den
Uten noen forventninger sÄ satt jeg pÄ filmen Upgrade i helgen, var overraskende bra. Filmen kan minne litt om Venom til dere som har sett den.
Stallone er en maskin!
MÄ vel begynne Ä trene igjen jeg ogsÄ om jeg skal klare det der i en alder av 72
(for Ä ikke snakke om hvis jeg skal klare det der nÄ )
Hjelper Ä ha fri tilgang pÄ vekstfremmende legemidler.
Ja, det vet vel @hakon alt om
ForĂžvrig sĂ„ det litt halvhjertet ut mye av den treningen. Hadde ikke fĂ„tt en av de pushupâene godkjent i forsvaret.
Hehe, joda - men det er jo en del innsats bak det ogsÄ. Holder ikke Ä proppe kroppen full av dop dersom man bare sitter pÄ rÊva. Desto merkeligere at fyren enda stÄr pÄ bena, sÄ mye som han har kjÞrt i kroppen ila. livet!
R.I.P. Peter Fonda
Veldig mange bruker steroider, men veldig fÄ ser like bra ut som Sylvester Stallone.
De fleste kommer lengre med det som er i hodet hans, kontra medisinene han bruker. Kombinasjonen funker dog best.
Once Upon A Time In Hollywood
Gjensyn med denne, meget god. Vet den er litt elsk/hat, men jeg synes den fÄr tankene i gang som fÄ andre hvis man virkelig fÞlger med. Vakker og intelligent.
This great evil. Where does it come from? Howâd it steal into the world? What seed, what root did it grow from? Whoâs doinâ this? Whoâs killinâ us? Robbing us of life and light. Mockinâ us with the sight of what we mightâve known. Does our ruin benefit the earth? Does it help the grass to grow, the sun to shine? Is this darkness in you, too? Have you passed through this night?
Why should I be afraid to die? I belong to you. If I go first, Iâll wait for you there, on the other side of the dark waters. Be with me now.
Jeg sÄ den pÄ fredag, og jeg ble ikke imponert. Terningkast 4 fra meg.
Et par steg ned fra den fantastiske kvaliteten Tarantino pleier Ă„ leverer.
MÄ nesten slenge inn denne her. litt annent type grÞsser men med ett litt frist twist pÄ sjangern.
Norsk regissert og klippet av en av mine beste venner
à rets beste nyhet sÄ langt
Med tanke pÄ at Wachowski brothers er blitt til Wachowski trans sisters, sÄ kan jo dette bli spennende.
Likte den veldig godt jeg . Tok seg til Ä skildre karakterene og tidsÄnden, fÞr vi fikk full Tarantionospesial pÄ slutten Knallprestasjon av Bradd Pitt.