Nevner The Kingdom igjen, bra produsert og god historiefortelling i koreansk serie PÄ Netflix, sesong 2 ute nÄ; avsluttes men med cliffhanger. God blanding av sverd- og kampsport, og en del zombie.
Jeg er veldig glad i Sci-Fi. Tror jeg har sett det meste og er tom for ideer. Fyr lÞs hvis noen har noen juveler som typ ikke «alle» kjenner til og/eller er undervurdert.
Jeg kan for eksempel anbefale:
dirty money, dok pÄ netflix, 2 ses!
Ser dette var film, og Ăkke serier
veit at dette kanskje ikke frister for de fleste, men velger Ă„ poste link:
Denne er ikke sÄ gale. Sci-fi horror. Spansk film.
SÄ the platform selv og mÄ si at denne filmen var skuffende og hang ikke pÄ grep; foreslÄr heller
og
om du liker sÄnne spillteori filmer
Denne har jeg gledet meg til! Hadde hĂ„pet den kom pĂ„ en streamingtjenesteâŠ
Anbefaler denne pÄ det varmeste
Tigerking⊠hva faen var det der greiene
#keepamericagreat
Den var kanonbra, en av de bedre filmene til Guy Ritchie pÄ lenge! Trenger flere slike tips. Gjerne thriller, eller action. SÄ Bloodshot ogsÄ i samme slengen. Helt OK underholdning, om enn noe generisk.
Anbefaler alle serien Cart Narcs pÄ youtube
#keepamericagreat
mannen bak catch me if you can og white collar⊠litt av et liv
Meget sterk film
Extraction (Netflix)
Noen ganger vil man bare se en tanketom film med et enkelt plott, uten noe fordekt budskap.
Hvis du er i humÞr for en slik type film, kan jeg anbefale Extraction pÄ det varmeste.
En narkobaron kidnapper sÞnnen til en rival, og en leiesoldat fÄr i oppdrag Ä redde gutten.
SĂ„ enkelt kan filmen oppsummeres
Det som mÄ pÄpekes og understrekes er at dette er en voldsorgie som ikke passer for sarte sjeler (kona orket ikke Ä se mer etter en halvtime). Filmen er heseblesende, og kuler og blodsprut sitter lÞst. Filmen er regissert av stunt-kordinator pÄ bl.a. Avengers-filmene, og det vises. Det er en del stunts her som er helt rÄ, og en del kamerafÞring jeg tror jeg aldri har sett i en film fÞr (bl.a. en 12-min lang one-take som gÄr den i Children of Men og The Revenant en hÞy gang).
Disse tingene er det filmnerden i meg elsker, og setter pris pÄ.
Liker du action av den gamle skolen (tenk âCrankâ kombinert med âCommandoâ),
kommer du til Ă„ elske âExtractionâ.
Den beste filmen jeg har sett pÄ mange Är, en virkelig tankevekker. Men jeg kommer garantert aldri til Ä se den igjen, for den er grusom.
Ingen film men Tigrar i Tiger Kings
Sant Fick fyllt första sidan pÄ TI iallafall.