Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Filmtips 🍿

Nevner The Kingdom igjen, bra produsert og god historiefortelling i koreansk serie PÄ Netflix, sesong 2 ute nÄ; avsluttes men med cliffhanger. God blanding av sverd- og kampsport, og en del zombie.

Jeg er veldig glad i Sci-Fi. Tror jeg har sett det meste og er tom for ideer. Fyr lÞs hvis noen har noen juveler som typ ikke «alle» kjenner til og/eller er undervurdert.

Jeg kan for eksempel anbefale:

3 Likes

dirty money, dok pÄ netflix, 2 ses!

Ser dette var film, og Ă­kke serier :crazy_face:

The Gentlemen var fin :+1: imdb.com/title/tt8367814/?ref_=nv_sr_srsg_0

2 Likes

veit at dette kanskje ikke frister for de fleste, men velger Ă„ poste link:

1 Like

Denne er ikke sÄ gale. Sci-fi horror. Spansk film.

2 Likes

SÄ the platform selv og mÄ si at denne filmen var skuffende og hang ikke pÄ grep; foreslÄr heller


og

om du liker sÄnne spillteori filmer

Denne har jeg gledet meg til! Hadde hÄpet den kom pÄ en streamingtjeneste
 :zipper_mouth_face:

Anbefaler denne pÄ det varmeste :ok_hand:

4 Likes

Tigerking
 hva faen var det der greiene :joy:

#keepamericagreat

2 Likes

Den var kanonbra, en av de bedre filmene til Guy Ritchie pÄ lenge! Trenger flere slike tips. Gjerne thriller, eller action. SÄ Bloodshot ogsÄ i samme slengen. Helt OK underholdning, om enn noe generisk.

1 Like

Anbefaler alle serien Cart Narcs pÄ youtube :joy:

#keepamericagreat

4 Likes

mannen bak catch me if you can og white collar
 litt av et liv

4 Likes

Meget sterk film

2 Likes

Extraction (Netflix)

Noen ganger vil man bare se en tanketom film med et enkelt plott, uten noe fordekt budskap.
Hvis du er i humÞr for en slik type film, kan jeg anbefale Extraction pÄ det varmeste.

En narkobaron kidnapper sÞnnen til en rival, og en leiesoldat fÄr i oppdrag Ä redde gutten.

SĂ„ enkelt kan filmen oppsummeres :slight_smile:

Det som mÄ pÄpekes og understrekes er at dette er en voldsorgie som ikke passer for sarte sjeler (kona orket ikke Ä se mer etter en halvtime). Filmen er heseblesende, og kuler og blodsprut sitter lÞst. Filmen er regissert av stunt-kordinator pÄ bl.a. Avengers-filmene, og det vises. Det er en del stunts her som er helt rÄ, og en del kamerafÞring jeg tror jeg aldri har sett i en film fÞr (bl.a. en 12-min lang one-take som gÄr den i Children of Men og The Revenant en hÞy gang).

Disse tingene er det filmnerden i meg elsker, og setter pris pÄ.

Liker du action av den gamle skolen (tenk “Crank” kombinert med “Commando”),
kommer du til Ă„ elske “Extraction”.

9 Likes


Den beste filmen jeg har sett pÄ mange Är, en virkelig tankevekker. Men jeg kommer garantert aldri til Ä se den igjen, for den er grusom.

3 Likes

Ingen film men Tigrar i Tiger Kings

Feil trÄd @erpe80? :thinking:

Sant :laughing: Fick fyllt första sidan pÄ TI iallafall. :white_check_mark:

1 Like