Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Filmtips 🍿

Takk! Og som tok deg bryet å skrive utførlig så det er helt klart at jeg IKKE skal se den - med mindre jeg glemmer det i øyeblikket da, som jeg dessverre har en tendens til!

2 Likes

Ja er blitt en stund siden jeg så den, men mener den absolutt var severdig!

1 Like

Hvem hadde trodd at desse titlene kom på HBO? :joy: Og med det også i 4k. På tide Hbo! Bare å glede seg til film i 2021 :+1: De vil dog bare være tilgjengelig i 30 dager fra release dato

Er vel mange Funcom følgere som gleder seg til Dune

4 Likes

Mitt første møte med Dune var David Lynch filmen. Den også veldig bra og skikkelig far out i god Lynch stil.

Videre dataspillene Dune og Dune II og Dune 2000, som vel var forløperen til Red Alert.

“Evil Harkonnen harvester deployed” har svidd seg inn i øret :sweat_smile:

6 Likes

:movie_camera:

Her er tidenes Julefilm. Går på endel kinoer nå.
Hadde tenkt å gå på kino, men forkjølet som jeg er sitter jeg hjemme på fjerde dagen😢.
Forkjølelse er ikke det det en gang var…

2 Likes

Ble litt småforelsket i Pia sin karakter når jeg så den filmen første gangen :heart_eyes::smile:
Sykt at det er snart 20 år siden!

2 Likes

Så Icarus i går kveld.
Skjelden har jeg sett en film som virkelig får deg til å sitte på kanten av stolen, og enda sjeldnere en dokumentar.

Bør sees av alle, du kommer ikke til å se på idrett på samme måten etter å ha sett denne.

7 Likes

Utrolig bra dokumentar :ok_hand:

1 Like

Hvordan har dere tid til å se film med alle aksjene man kan lese seg opp på??

2 Likes

Investerer i selskap som ikke krever en doktorgrad. Ordrebok 5x omsetning. Tror de kommer til å øke omsetning. De kan diktere priser? Gode marginer da. De skal opp. I motsetning til å lese seg opp på godkjenning av medisiner i usa og alle konkurrentene og hvor de er i det løpet. :see_no_evil:

2 Likes

Leser du deg opp på aksjer? haram!

3 Likes

Enda i læringsmodus, for min del :grin:

Lett!

6 Likes

Tom Cruise gir crewet sitt “beskjed” å holde avstand :sweat_smile:

Trodde ikke han trengte å bry seg om slike jordiske problemer :sweat_smile:

3 Likes

For de som liker slikt, så er denne veldig interessant:

Dette er for meg crème de la crème hva filmskapere angår.

1 Like

Nydelig annerledes serie som anbefales på det varmeste (Netflix)

5 Likes