Takk! Og som tok deg bryet å skrive utførlig så det er helt klart at jeg IKKE skal se den - med mindre jeg glemmer det i øyeblikket da, som jeg dessverre har en tendens til!
Ja er blitt en stund siden jeg så den, men mener den absolutt var severdig!
Hvem hadde trodd at desse titlene kom på HBO? Og med det også i 4k. På tide Hbo! Bare å glede seg til film i 2021 De vil dog bare være tilgjengelig i 30 dager fra release dato
Er vel mange Funcom følgere som gleder seg til Dune
Mitt første møte med Dune var David Lynch filmen. Den også veldig bra og skikkelig far out i god Lynch stil.
Videre dataspillene Dune og Dune II og Dune 2000, som vel var forløperen til Red Alert.
“Evil Harkonnen harvester deployed” har svidd seg inn i øret
Her er tidenes Julefilm. Går på endel kinoer nå.
Hadde tenkt å gå på kino, men forkjølet som jeg er sitter jeg hjemme på fjerde dagen😢.
Forkjølelse er ikke det det en gang var…
Ble litt småforelsket i Pia sin karakter når jeg så den filmen første gangen
Sykt at det er snart 20 år siden!
Så Icarus i går kveld.
Skjelden har jeg sett en film som virkelig får deg til å sitte på kanten av stolen, og enda sjeldnere en dokumentar.
Bør sees av alle, du kommer ikke til å se på idrett på samme måten etter å ha sett denne.
Utrolig bra dokumentar
Hvordan har dere tid til å se film med alle aksjene man kan lese seg opp på??
Investerer i selskap som ikke krever en doktorgrad. Ordrebok 5x omsetning. Tror de kommer til å øke omsetning. De kan diktere priser? Gode marginer da. De skal opp. I motsetning til å lese seg opp på godkjenning av medisiner i usa og alle konkurrentene og hvor de er i det løpet.
Leser du deg opp på aksjer? haram!
Enda i læringsmodus, for min del
Tom Cruise gir crewet sitt “beskjed” å holde avstand
For de som liker slikt, så er denne veldig interessant:
Dette er for meg crème de la crème hva filmskapere angår.
Nydelig annerledes serie som anbefales på det varmeste (Netflix)