Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Filmtips 🍿

Kan leies pÄ amazon prime :+1:

1 Like

Jeg har forresten 3 stk invites til iptorrents for de som mÄtte vÊre interessert. Husk at en sunn ratio mÄ opprettholdes for Ä beholde kontoen

edit (2 igjen)

Terningkast: 1 (Netflix)

Den gode streaken med filmer jeg har sett i det siste mÄtte ta slutt en eller annen gang. Denne filmen er veldig treg og desverre full av logiske brister. Enkelt Ä se den er basert pÄ en bok, men boken kan ikke vÊre sÄ veldig bra. En spÞkelsesfilm skal vÊre litt skummel, eller i det minste skape en uhyggelig stemning. Denne filmen er ikke skummel en plass. I tillegg vil filmen iherdig at du skal tro pÄ spÞkelser siden alle karakterene (utenom badguyen) er overbevist om at spÞkelser er ekte. Tror du ikke pÄ det, sÄ holder du med drittsekken i filmen, og hvem vil vel det?

Styr unna, og se heller “Åndenes Makt”.

2 Likes

Da advarer jeg i samme slengen om Stoaway (2021) Stowaway (2021) - IMDb.

Endel logiske brister, og rar psykologi, og komplett uforstÄelige (umulige) hendelser som fÞrer til en tragisk slutt. Den forklarer heller aldri hvorfor blindpassasjeren er der, noe som burde vÊre tydelig at publikum vil ha svar pÄ. Terningkast 1.

Fra Netflix kan jeg anbefale meme-filmen The mitchells vs the machines Familien Mitchell mot maskinene (2021) - IMDb. Feelgood familiefilm i en meme-verden.

2 Likes

Vet ikke med dere andre men jeg fÞler jeg har blitt sÄpass gammel at jeg har rÄd til Ä betale for meg, eneste grunn til Ä bruke en slik service er for Ä fÄ sett filmer jeg faktisk har lyst til Ä se
! Som forsÄvidt er en god grunn men der jeg i bunn og grunn stjeler fra dem som har laget filmene.

Skulle Þnske det var et bedre system for Ä fÄ betalt rettighetshavere, bÄde nÄr det gjelder film og musikk! Netflix har blitt bedre men er fortsatt ganske dÄrlig brukeropplevelse, HBO har mye bra men serier.

Og som kjent gir Spotify ekstremt lite inntekter til dem som faktisk spiller og har laget lÄtene! Tipper det samme gjelder Netflix (bortsett fra at de funder prosjekter ogsÄ).

5 Likes

Jeg er enig. Betaler gjerne! Men nÄr alternativene ikke er der blir det sÄnn. Jeg abbonerer pÄ netflix, amazon prime, disney, hbo, spotify og sumo forÞvrig


1 Like
1 Like

Kung pow (finner den pÄ Disney) hvis noen har skikkelig dÄrlig humor.

2 Likes

Jeg har stoppet flere abonnementer i det siste, er lite nytt Ä se pÄ.
Kan ikke huske sist det kom noe av interesse pÄ Netflix og intet savn Ä spore etter 2 mnd. GÄr jo en del penger ogsÄ med flere abonnementer pÄ strÞmmelÞsninger nÄr prisene flere steder tikker oppover.

:face_with_hand_over_mouth::popcorn::film_projector::film_strip:

2 Likes

Den var bra :smiley::+1:

3 Likes

Hvordan fÄr dere sett filmen?
Finner den ikke pÄ noen norske sider


Amazon Prime - VPN :wink:

2 Likes

Da har jeg fikset meg VPN og satt lokasjon pÄ USA, nÄ aksepterer de ikke kortet mitt.

Skal det virkelig vÊre sÄ forbanna vanskelig Ä se en film selv om jeg er villig til Ä betale for det? :frowning:

3 Likes

Helt enig. Jeg har prime Norge. Hvorfor fÄr jeg ikke sett den? Har ogsÄ HBO og Netflix. Neivel, men jeg har jo VPN, sÄ da er det bare Ä sette den pÄ Hungary og stikke innom p i r a t e ba y


Abboner fÞrst gjennom den norske versjonen av prime for sÄ Ä aktivere VPN og prÞve Ä se filmen ?

Det er det jeg har gjort :frowning:

Sjefen i Episurf twitret om denne og det er jammen det beste jeg har sett pÄ aldri sÄ lenge. Onelinerkavalkade

https://www.youtube.com/watch?v=iPhF_YwWvoM

HBO-film av samme type som Pentagon Wars, bare om finans

2 Likes

Netflix - terningkast: 4.5

The Block Island Sound: Directed by Kevin McManus, Matthew McManus. With Chris Sheffield, Michaela McManus, Neville Archambault, Ryan O

Likte denne noksÄ godt. Enkelte vil kanskje synes den er litt treg, men med riktig sinnsstemning sÄ er den verdt en titt :wink:

2 Likes