Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Filmtips 🍿

Veldig rar film! Men annerledes og holder på interessen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Den va merkelig men ga heldigvis mening (for meg) til slutt. Det verste med å se smale filmer er hvis de bygger opp en enorm spenning som blir dårlig eller ikke forløst. Denne gir deg et ganske stort hint i starten om hva det hele handler om :wink:

Amazon kjøper Hollywood-studioet MGM for 70 milliarder kroner – E24

Tipper vi skal se litt mer utplassert reklame i de filmene der…!

2 Likes
1 Like

Hadde ingen forventninger, men kan absolutt anbefales.

Once Upon a Time... in Hollywood: Directed by Quentin Tarantino. With Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Margot Robbie, Emile Hirsch. A faded television actor and his stunt double strive to achieve fame and success in the final years of Hollywood

Edit: på Netflix! Hadde vært fint om folk nevner hvor de har sett filmen.

5 Likes

Army of the Dead: Directed by Zack Snyder. With Dave Bautista, Ella Purnell, Omari Hardwick, Ana de la Reguera. Following a zombie outbreak in Las Vegas, a group of mercenaries take the ultimate gamble, venturing into the quarantine zone to pull off...

Veldig underholdende zombie action film, men skru av kritisk tenking, for denne vinner ikke noe Oscar. Du må like denne sjangeren for å like filmen. Kan sees på Netflix.

I samme slengen anbefaler jeg Streaming guiden til Filmweb (Streamingguiden - Filmweb) til å finne ut hvor man kan se anbefalte filmer/serier. Den har blitt meget bra og funnet de jeg prøvde meg på. Bla fant jeg ut at The Block Island Sound er tilgjengelig på Netflix (dvs. uten VPN). Det kan også hende at en anbefaling er tilgjengelig hos andre leverandører enn den/de som nevnes her.

2 Likes
1 Like

He`s Back…

2 Likes

Så jo nesten ut som Walter White (Bryan Cranston) fra Breaking Bad der et øyeblikk!

7 Likes

Haha, så akkurat det samme! :joy:
…og er usikker på hva Van Damme synes om den likheten😆

1 Like

Rart ikke produsenter innen filmbransjen ser dette…eller ser vi snart en Bryan Cranston & Van Damme film “Double Team 2”? :rofl:

1 Like

Kan ikke annet enn å innrømme at Van Damme var en av de store heltene en gang i tiden :sweat_smile:

1 Like

Boss Level var fet som fy. Leide på Google Play for 39 spenn. Lo en del og spennende. Litt slapp slutt, men 8 av 10

3 Likes

ja. Likte den. Ikke en insta classic men bra for en kveld. :smiley:

1 Like

Sett denne?
Step Brothers: Directed by Adam McKay. With Will Ferrell, John C. Reilly, Mary Steenburgen, Richard Jenkins. Two aimless middle-aged losers still living at home are forced against their will to become roommates when their parents marry.

1 Like

Skal aldrig mer spise snop igjen…!:face_with_hand_over_mouth:
https://m.youtube.com/watch?v=TPBH3XO8YEU

Topp Filmer for 2022 :movie_camera: