Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Filmtips 🍿

Dirty pharma, throw back :cowboy_hat_face:

Den er skikkelig bra og veldig rÞrende. SÄ den fÞr jeg fikk barn, og nÄ slÄr den enda hardere. Anbefales! :+1:

2 Likes

Denne har jeg faktisk ikke sett. Kanskje pÄ tide i kveld :movie_camera::popcorn:

1 Like

ny direktÞr,men hÄper den blir god :face_with_hand_over_mouth: :popcorn:

2 Likes

Charlie Chaplin - The kid (1921)

Rossellini’s Paisà (1946)

Jeg vil slÄ et slag for Folkebibliotekets digitale tjeneste.
Ikke sÄ veldig brukervennlig.
Tungvindt innlogging pÄ de ulike digitale tjenestene.

Men nÄr man er i gang har man gratis tilgang til 10 filmer pr mnd.

Finn ditt lokale bibliotek her: Bibliofil-kunder - Bibliotek-Systemer // Bibliotek-Systemer As
Logg inn, sÄ er du i gang, filmtjenestene ligger her:
image

PÄ Cineast mÄ du logge inn med lÄnekort og pin nÄr du har funnet filmen.

SĂ„ why the hassle?
Fordi da kan du se dette gullkornet av en film

8 Likes
3 Likes

noen lĂžgner er gĂžy Ă„ finne ut av :sweat_smile:

image
https://www.youtube.com/shorts/Ijx4qM6i-NY?feature=share

Heftige assosiasjoner til verdens beste sesongÄpning av en TV-serie noensinne:

The Wire | Snoop Buys A Nailgun - YouTube

Denne filmen er et makkverk jeg kunne spart meg for. Poster det her til advarsel for andre. Sikkert kjempegþy om man er 15 og fan av Final Destination filmene
 :roll_eyes:

2 Likes

Pleier Ä automatisk styre unna en film med 4,5 stjerner pÄ imdb :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Jeg har grensen pÄ 7,0. Alt under er mest sannsynlig rÊl. Ikke at det betyr at filmen er noe jeg liker hvis den har hÞyere, men da er den i hvert fall grei. Filmer med 8+ er stort sett bra, samme hvilken sjanger de har.

3 Likes

Nja, det er noen drittfilmer med store navn som “automatisk” fĂ„r rundt 8 bare for at det er brukt mye penger pĂ„ den. Barbie er et godt eksempel pĂ„ det.

4 Likes

Min erfaring er at det ligger veldig mye bra i skiktet 6.5-6.9 dersom filmene har fÄtt stort sett hÞye og lave ratinger.

Film med jevnt over middels score: meh
Film med mange topscores og mange lave scores: verdt Ă„ sjekke ut, splitter publikum og har sannsynligvis noe ved seg.

1 Like

Barbie har 6,9 pÄ IMDB. :slight_smile:

Men det ligger vesentlig mer crap enn bra i det sjiktet. Jeg ser kun pÄ filmer under 7 hvis det er en sjanger jeg liker. :stuck_out_tongue:

Dette
 var grunnen til at jeg ga den en sjangse. Men med totalt ukjente skuespillere, begrenset budsjett og ukjente folk bak kamera mÄtte det jo bli crap
 :laughing:

prĂžv en gammel fengsel/rĂžmme/film fra 60/tallet :policeman:

Hvorfor vil du anbefale den?