SÄ akkurat green book pÄ netflix. En virkelig god film!
Takk for tipset ( det var en veldig bra film).
Takk for tips! SĂ„ den i gĂ„r kveld, og 1i, veldig finđŹ
Bare hyggelig! Sjeldent Ä se en film med sÄ god flyt synes jeg. De brukte alltid akkurat passe tid pÄ hver scene for Ä vise det de trengte.
Wild robot var en veldig koselig familietegnefilm. Dreamworks pÄ sitt beste.
The Bureau pÄ skyshowtime. 5 severdige sesonger!
Anbefales!
MĂ„ google litt, digger gode serier, masse underholdning for pengene 

Dette er riktignok en serie, om du ikke har sett den anbefales den pÄ det varmeste - tror den er pÄ netflix: Adolescence (TV Mini Series 2025) - IMDb
Dratt igjennom task, the last frontier, mobland og landman hvis man skulle kjede seg pÄ sene natterstimer. Anbefales!
PrÞvde meg pÄ et par filmer i helgen, det var lenge siden jeg har sett noe bÄde nÄr det gjelder film og serier selv om jeg er stÞttemedlem hos HBO.
Det ble Shawshank Redemption fra 1994 og dark night fra 2008. Har sett begge tidligere men mÄ innrÞmme at det var mye jeg ikke husket av handlingene. Morgan Freeman er med i begge filmene, men han bidrar helt klart mest i Shawshank Redemption der han bÊrer mye av filmen med en utrolig karisma, sÄ klart sammen med Tim Robbins.
Begge filmene er jo utrolig forenklet i beskrivelsen av kampen mellom de gode og de onde, og vil pÄstÄ at de nÊrmer seg karikaturer i begge tilfellene. De gode er sÄ gode og de onde er sÄ onde at det risikerer Ä bli litt platt og klisjéfylt.
Men likevel sÄ funker det jo pÄ et eller annet vis Ä engasjere og bevege. Begge filmene ligger blant de absolutt hÞyest rankede pÄ imdb. Shawshank Redemption var kanskje den av filmene som var litt mer til ettertanke man fikk en del Ä tenke pÄ rundt hva som virkelig betyr noe her i livet. Dark night er litt mer actionfylt underholdning, selv om The Joker som karakter er med Ä gi litt mer dybde. Veldig bra portrettert av Heath Ledger.
Det har jeg faktisk aldri tenkt pÄ, det med at det gode og det onde er sÄ opplagt i disse filmene. Men nÄr man tenker pÄ en av de mest elskede filmene i historien, Ringenes Herre (og for sÄ vidt Harry Potter ol.) sÄ er det kanskje det folk liker. En av favoritt-bokseriene mine Tidshjulet (som de prÞvde Ä lage en serie av til min misnÞye) er det samme. Det er jo litt vanskelig i den virkelige verden Ä skille mellom godt og ondt, mennesker er jo sÄ mangt, sÄ det er vel litt deilig Ä bare kose seg med historier hvor man enkelt kan se og kjempe mot ondskapen.
Samtidig er det vel alltid karakterer i disse historiene som ikke nĂždvendigvis er onde, men bare mennesker som er korrupte.
âMaybe itâs because Iâm Irishâ â Red â karakteren til Morgan Freeman i Shawshank â om hvorfor de kaller ham âRedâ.
Et lite morsomt nikk til boka filmen er basert pÄ, hvor karakteren Red faktisk er en rÞdhÄret ire.
Marty Supreme - anbefales!
Dette var nok filmen som har fÄtt meg til Ä gi Timothee credsen han har fortjent en stund nÄ. Spiller meget bra.
Ellers startes alltid nyÄret med to filmer som gjÞr meg utrolig glad:
Little Miss Sunshine (2006)
Green Book (2018)
hÄper denne fÞlger opp legende filmene 

Innspillingen av «John Rambo» er i gang! Han overtar rollen