Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Fingerprint Cards (FING) 🖐

Det kan fort bli en veldig trivelig hÞst i denne! De har kuttet kostnader veldig siden toppen og nÄ ser det ut som det er nytt liv i hele bransjen. Her er noen oversikter over shortposisjoner (blankning):

http://www.insidevoice.se/bolag/fingerprint
http://kortapositioner.se/stock/fingerprint

kan du poste oppdatert TA Tortilla? Vurderer ny inngang

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Mr.Tortilla (44 likes)
  1. @Olee78 (7 likes)
  1. @JustinCase_ (4 likes)

Resten av topp 10:

  1. @kaei (3 likes)

  2. @Snoopzter (3 likes)

  3. @Slappenfjert (3 likes)

  4. @nofun (2 likes)

  5. @pambam (1 likes)

  6. @VargVemund (1 likes)

  7. @Shadmar (1 likes)

Gratulerer!

1 Like

Vurdere inngang her men er usikker om den allerede har gÄtt for mye pÄ kort sikt. Nesten dobling siden Ärets low.
Hva sier du videre i denne @Mr.Tortilla?

Masse innlegg som har forsvunnet etter system oppdateringen,

Voldsom skrell vi fikk idag.

Ja jeg kjÞper ikke enda, den var veldig overkjÞrt, men tror ogsÄ politisk uro spiller litt inn ogsÄ

Har forholdt meg rolig, men vil inn igjen. MĂ„ se an tidspunktet :+1:

Tror det handler mer om trading enn “politisk uro” hvorfor skulle det pĂ„virke Fingerprint spesielt? OMX er opp 0.50%

Leste du det jeg skrev?

Jeg skrev “den var veldig overkjĂžrt, men tror ogsĂ„ politisk uro spiller litt inn ogsĂ„â€ overkjĂžpt*

Jeg sa ikke at det alene var politisk uro, men at det kan ha noe med saken Ă„ gjĂžre.

1 Like

Mitt poeng var vel at markedet priset aksjer opp en halv prosent etter valget, sÄ markedet mener valgresultatet var bullish, trolig fordi det prises inn et mulig regjeringsskifte

1 Like

Du har et poeng der! Noen tanker om hvor den snur, og hvor man kan fÄ en finn inngang? 10,4-5 ish?

Det var en veldig bearish candle i dag sÄ ikke umulig at den kan falle litt videre pÄ kort sikt. Hvor den snur fÄr man nesten fÞlge med pÄ har ikke noe godt svar pÄ det :slight_smile:

1 Like

KjĂžpte nuh

Gjorde det ogsÄ, men kommer til Ä ha en stop loss under 10. Det er litt stÞtte der, men kan bli skummelt om den gÄr gjennom.

1 Like

Ser ikke sÄ verst ut nÄ, ender den i pluss i dag er det mega sterkt!

1 Like

Ja, bra sÄ langt :slightly_smiling_face: Testet 10 flere ganger i dag uten Ä bryte ned, sÄ er god stÞtte der nÄ. @Slappenfjert inne igjen?

Nope. Ikke ennÄ. Mulig den gÄr nÄ men jeg er litt lÄst i andre aksjer for tiden.

2 Likes

Fingerprint Cards AB

Fingerprint Cards AB files patent infringement complaint in protection of its innovative fingerprint sensing technology

Fingerprints today announced that it has filed a complaint with the Beijing Intellectual Property Court against Shenzhen Goodix Technology Co., Ltd. and a distribution company, regarding infringement of one of Fingerprints’ Chinese patents.

Fingerprints alleges that some of the fingerprint sensing chips sold by Shenzhen Goodix Technology Co., Ltd. violate Fingerprints’ patent, and is therefore seeking compensation for damages as well as a cease and desist order to stop the marketing and sale of the fingerprint sensing chips in question.

“As a world-leading innovative company, we continuously file patents to protect our intellectual property. When our patents are infringed upon, we are determined to defend our interests and the interests of our shareholders”, commented Christian Fredrikson, President & CEO of Fingerprints.

For further information, please contact:

Christian Fredrikson, President and CEO

Press:

+46(0)10-172 00 20

[email protected]

Investor Relations:

+46(0)10-172 00 10

[email protected]

About Fingerprints

Fingerprint Cards AB, Fingerprints, with its Swedish roots, is the leading global biometrics company, whose mission is to spearhead the development of biometric interaction that facilitates the convenience and integrity of the individual. Its value is proven daily by users in millions of devices, through billions of touches, who are their own key - quite simply, with a human touch. Fingerprints develops biometric systems comprising sensors, algorithms, software and packaging technologies. The success is based on product development at the cutting edge of technology, which results in world-leading products in terms of security, convenience and performance. The current product range consists largely of fingerprint sensors and customers are primarily manufacturers of smartphones and tablets, where the company is market leading. As the use of biometric solutions increases, Fingerprints is working to broaden its offering by using different biometric techniques, or modalities, and to identify other market segments where the solutions can be used, such as smart cards, PCs, automotive and online devices (IoT). Fingerprints is listed on Nasdaq Stockholm (FING B).

180912 - Patent infringement complaint

GĂ„r mye i dag! Digg!

2 Likes

Goodix hevder at de er uskyldige


1 Like