Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Fingerprint Cards (FING) 🖐

De som er omtalt er Zwipe, som er norske. De har benyttet FPC sine sensorer i kortene.

1 Like

Her er rapporten: https://www.usenix.org/system/files/conference/woot18/woot18-paper-fietkau.pdf

Under punkt 3.1:
“The most innovative part is the integrated FPC1020 Touch Fingerprint Sensor manufactured by Fingerprints [8]. It is build using a capacitive array, has a size of 11×11mm and a spatial dot density of 508dpi. This way it can generate 8bit grayscale images with a dimension of 192x192 pixel.”

Kan bli skummelt :thinking:

– Vi er kjent med rapporten som er publisert, og kan avfeie at disse metodene fungerer pĂ„ den nĂ„vĂŠrende teknologien, sier Fazlic til digi.no og fortsetter


1 Like

HÄper det ikke pÄvirker aksjekursen alt for mye da! :+1:

kanskje det som pÄvirket den i dag

holder vi posisjonen? eller har vi brutt ned fra trendkanalen?

Jeg holder! Traff stÞtte pÄ fredag

Disse to omrÄdene ligner veldig pÄ hverandre, bÄde GMMA hvor de rÞde strekene samler seg, noe som sist skjedde i bunn fÞr stigningen. Synes ogsÄ at kursens bevegelse i bunn fÞr stigning ligner veldig pÄ bevegelsene den har hatt nÄ. MagefÞlelsen min sier at den starter motoren igjen nÄ for en fin stigning. Vi fÄr se:D

3 Likes

Neste test etter Ä prÞvd 3 ganger pÄ taket av vimpel, tipper jeg at den ryker pÄ fjerde forsÞk og da ryker ogsÄ 9kr Og holder seg over fÞr ferden videre. Hvis den faller videre i morgen selger jeg for da som dere kan se, bryter den halslinjen i en hode skuldre formasjon. Men jeg tror den gÄr opp i morgen, nÄ er ogsÄ rsi perfekt for at den skal kunne rykke opp til 10kr.

2 Likes

Her er hode skuldre, faller den selg, stiger den hold!

2 Likes

spennende, mulig jeg kjĂžper tilbake idag om den holder 8,7

1 Like

Ser ut som det her kan stemme, gÄr mot 9 kr nÄ

1 Like

Som du nevnte litt lengre opp har jeg tro pÄ en short squeeze i denne. Tror denne blir ganske manipulert av shortere, men det er begrenset hvor lenge de kan holde pÄ. NÄr den gÄr sÄ kommer ketchupen til Ä fly veggimellom :smile:

1 Like

Bruddet skjedde senere enn jeg trodde, men det kom nÄ:)

@Olee78 Da fÄr vi ser nÄr ketchupen flyr, lokket er hvertfall av:)

1 Like

Ketchupen <3

1 Like

Der kom den ja! =)

1 Like

Biometric technology company Zwipe and Silone CardTech, a VISA, Mastercard, China UnionPay and JCB certified card manufacturer based in Shenzhen, China have announced a partnership to launch battery-less dual-interface biometric payment cards with banks and loyalty programs in China.

Commenting on the partnership, CEO of Silone CardTech, William Ju said “We thoroughly evaluated the various offerings in the market and Zwipe’s technology platform was the only offering genuinely capable of performing battery-less dual-interface biometric authentication within the rigors of the existing payment card ecosystem, enabling us to offer our customers, some of the largest banks and loyalty programs in China, a cutting edge solution that we are confident will be well received in the marketplace.”

zwipe.com/zwipe-silone-cardtech-announce-partnership/

Fingerprints supports Zwipe in launching battery-less dual-interface biometric payment cards with banks and loyalty programs in China
On August 28, 2018, the biometric technology company Zwipe and Silone CardTech, a VISA, Mastercard, China UnionPay and JCB certified card manufacturer based in Shenzhen, China have announced a partnership to launch battery-less dual-interface biometric payment cards with banks and loyalty programs in China.
Fingerprints is happy to support its long-standing partner Zwipe in this project with Fingerprints’ ultra-low power consuming fingerprint sensor, tailored for use in smartcards.

https://www.fingerprints.com/2018/08/28/fingerprints-supports-zwipe-in-launching-battery-less-dual-interface-biometric-payment-cards-with-banks-and-loyalty-programs-in-china/

HÄper flere har fÄtt opp Þya her, denne kan gÄ mye!!

NÄ er jeg 4kr mindre i minus enn jeg var tidligere i sommer! Burde sikkert ha Þkt litt etter at du begynte med TA-en her, men orka rett og slett ikke bruke tiden pÄ en FA. :stuck_out_tongue:

1 Like