Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Fingerprint Cards (FING) 🖐

Skriver for meg selv her, men det er greit:) HÄper noen tar tipset. nÄ gikk det plutselig fort oppover her etter bruddet opp:) tror mandag kan bli veldig fin nÄ. 10kr neste, etter det 16kr muligens, denne kan gÄ langt

5 Likes

Brudd opp fra motstand, og begynte Ä fÄ god fart pÄ slutten i dag, det er godt tegn for neste uke. Neste motstand er 10kr om noen er interessert i Ä tjene noe dinero $$$$ God helg alle tequila lovers!


5 Likes

Stort potensiale denne aksjen her. GÄr den til 10kr fremover og faller ned pÄ linjen igjen fÞr videre oppgang, er det stor sannsynlig at den etablerer den rÞde streken som stÞttende trendlinje. Tror den tetter dette gappet opp til 28kr over tid. Med flere positive nyheter fremover, og neste Är med gode nyheter ang visa kort med fingreavtrykk vil den mulig gÄ mot 40kr:)

2 Likes

9kr:) Da er vi i gang her;)

1 Like

Motstand pÄ 10-ish?

EDIT: ser du allerede har skrevet det. :smiley:

Riktig, men som sagt tror jeg 16-17kr. Og 28kr over lengre tid

Veier opp for idex i dag da :smile:

1 Like

Ja det fĂžles bra! teknisk ser fing bedre ut faktisk.

1 Like

over 9kr atm, veldig godt tegn.

1 Like

Setter stor pris pÄ innleggene dine Torilla, og har kjÞpt FING basert pÄ ditt tekniske chart. Var ogsÄ med pÄ Idex - tidlig, fra 3 til 4,5 (solgte litt tidlig).

Fortsett slik du gjĂžr! :slight_smile:

2 Likes

Ahhh tusen takk, nÄ ble jeg glad:) ja idex har vÊrt fin, men teknisk ser den ikke sÄ bra ut lengre. Jeg holder den i og med jeg kjÞpte tidlig og har trua langsiktig. Fingerprint ser bra ut teknisk. Jeg tror vi ser en short squeeze snart og da blir det ketchup effekt opp mot 10-16kr.

3 Likes

fÄr vi brudd opp fra omvendt hode skuldre fÞr slutt i dag a?
etter Ă„ brutt opp fra motstanden som den har holdt seg under siden 27 juli, fikk den en pullback ned Ă„ teste tidligere motstand for Ă„ etablere det som ny stĂžtte.


Den brÞt ikke omvendt hode skuldre pÄ dags chart. Den endte over tidligere motstand som den brÞt opp fra i gÄr, og i dag fikk den en pullback ned pÄ linjen for Ä teste uten Ä bryte ned, som gir en indikasjon pÄ at dette nÄ er ny stÞtte. Det her er naturlig etter mye oppgang med hÞy RSI. NÄ har RSI roet seg pÄ kortsiktig og alt ser egentlig veldig bra ut for videre stigning.

1 Like

Er det fingerprint cards AB ser. B PÅ 8,87 SEK PĂ„ nordnet?

1 Like

Yes!

2 Likes

Kortsiktig holder den seg akkurat over stÞtten i dag. Den har beveget seg i 2 dager nÄ innenfor noe som ligner en vimpelformasjon og den ser ut til Ä ha en ende i morgen, fÞrst da vet vi om den skal videre opp eller ned ift hvor den bryter. Men med tanke pÄ at stÞtten er sterk og at den ligger i bunn av mellom lang opptrenden, sÄ tror jeg den vil bryte opp:)


Tror det kan vÊre at den vil gÄ roligere oppover enn jeg hadde trodde, men helt ok.


1 Like

Dette er ikke bra for fingerprint cards. Det norske firmaet ZWIPE har brukt fingerprint cards sine sensorer.

Fingerprint cards er svensk og ikke de som er omtalt, sÄ er vel bra for dem?