Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Fingerprint Cards (FING) 🖐

Jeg handlet i fingerprint pÄ rundt 30 for et Är siden. Har tydeligcis skjedd mye siden sist
 eller lite?

Det var et lite innsidekjĂžp i juni, er alt eg veit.

Eg kjÞpte denne etter det pÄ 7.3 og solgte igjen i dag pÄ 8.8. Trengte pengene til ei gravemaskin. Men hadde egentlig lyst Ä sitte her gjennom hÞsten.

1 Like

Jeg vil ogsÄ ha gravemaskin! :smiley:

1 Like

Ei Sany 13 tonner 2012 mod, gĂ„tt 2100 timer, skal bli kjekt Ă„ bruke😃

2 Likes

brutt ut av negativ trend, synd @babyrage har ferie! :smiley:
Jeg har hvertfall tatt ett lodd i dag

3 Likes

Tar et lodd i denne i tillegg til IDEX. Har pÄ fÞlelsen av at hele biometribransjen kommer til Ä rÞre pÄ seg som den gjorde nÄr fingeravtrykklesere ble populÊrt pÄ mobiler.
Fingerprint jobber mot Visa, men har vel ikke kommet like langt mtp sertifisering enda som IDEX.


Spennende teknologi, som jeg gjerne ville hatt sÄ fort som mulig =)
1 Like

Her mÄ man bare ha litt mer is i magen, snart kommer nok en sertifisering. De spÄdde i starten av Äret at det ville skje mot slutten av Äret. Fordelen til Fingerprint er at den er priset med et dÄrlig og nedgÄende mobilmarked, og at de ikke har apple lenger, siden apple begynte med ansiktgjenkjenning. men mobilmarkedet har faktisk gÄtt opp igjen mer enn forventet, Pluss at de leverer mye sensorer til huawei mener jeg Ä ha lest, og huawei har faktisk gÄtt forbi apple pÄ antall telefoner solgt. Samtidig begynner fingreavtrykk Ä komme inn igjen i markedet fordi betalingslÞsninger vil bli tryggere med det. En annen ting er at Fingerprint tjener penger og er markedsleder, de levere masse sensorer til mange forskjellige markeder, De er nÄ sÄ til de grader underpriset, faktisk priset til typ 2,3 milliarder norske kroner. og IDEX til 3 milliarder.

1 Like

Ja, enig. Jeg tror det er veldig mange som har gÄtt pÄ en smell etter bobla hvor den gikk urealistisk hÞyt. Da er kanskje terskelen for Ä bli med igjen litt hÞyere for de. Men blir nok mer liv i aksjen nÄ som den har startet en positiv trend og det er mange saker i nyhetsbildet.

Jeg solgte meg ut i gÄr grunnet ele, men er inne igjen i dag pÄ bakgrunn av denne vimpelen, som jeg mistenker den vil bryter opp i fra i morgen:) hÄper jeg hvertfall, da er neste 9kr, 12kr og 16kr.

Som folk forventer at IDEX skal opp til 10kr igjen, forventer ogsÄ mange at denne skal opp til top igjen hvis kortene til visa blir sertifiserte iom det er det stÞrste fremtidige markedet, pluss mobiler og bil markedet de er pÄ vei inn i.

1 Like

RÞrer seg denne Ä nÄ.

1 Like

Blir interessant hvis den closer over 8.50 i dag ja.

1 Like

Kortsiktig ser det ut som en cup&handle /vimpel pÄ gang.
Langsiktig chart ser det ut som den brÞt opp fra mostand pÄ 8,240 og fikk puste litt med en pullback ned til mostanden og endte pÄ 8,249. I morgen tipper jeg vi skal opp mot 10kr.


3 Likes

Det er bra!

Eg har vraka BGBio til fordel for Fingerprint😃

1 Like

Kortsiktig og langsiktig update. Kortsiktig ser det ut som vi kan fÄ brudd opp fra vimpel i morgen. Langsiktig fikk den som sagt en pullback etter brudd opp fra motstand og ser ut som den nÄ begynner ferden mot 10kr.


5 Likes

Litt motstand pÄ 8,5, bryter den opp i morgen er det meget godt signal

1 Like

KjÞpte selv idag pÄ 4.7. HÄper pÄ liten oppgang imorgen, men ikke sjokkert om vi skal ned pÄ 4.4

Edit; denne skulle pÄ idex posten

Du tenkte pÄ idex kanskje? For fingerprint cards kan du umulig handlet til den prisen hehe. Anbefaler deg hvertfall denne aksjen

Det er helt korrekt :joy:

Ser ut som denne brÞt opp nÄ gjennom motstanden jeg satte

Heads up!
Motstand pÄ 8,5 ser ut til Ä bli brutt i dag, neste motstand er 10kr ish.

1 Like