Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Firi smĂ„prat 💰

Hvordan er gebyrene pÄ MiraiEx sammenlignet med utenlandske bÞrser? Eller er det stort sett like gebyrer overalt?

Spread er viktigere enn gebyr, der mÄ man bare gjÞre jobben selv og sjekke

1 Like

Binance har lavest gebyrer men er hÄplÞst Ä navigere i. Innskudd og utak er rimelig priset pÄ Mirai, ellers mÄ du se pÄ spread.

For en nybegynner er mirai fint. Enkelt gui og helt ok pris.

Takk for svar bÄde Savepig og Evilfreud. ForelÞpig har jeg bare kjÞpt for smÄ belÞp og da har jeg brukt Mirai, enkelt Ä sette inn penger etc.

Men den store ulempen er at utvalget erveldig beskjedent , selv for en nybegynner. FĂ„r ikke kjĂžpt ADA for eksempel.

1 Like

Det kommer mer utvalg “snart”.

SÄ bare Ä smÞre seg med tÄlmodighet

Det har de sagt et halvt Är, hÄplÞst.

Jeg ser meg om etter en annen handelsplattform pga. dette.

2 Likes

Denne tÄlmodigheten kan fort bli kostbar. «Snart» ble sagt for en god stund siden. Mister fort potensielle kunder her nÄ tror jeg.

Personlig foretrekker jeg at ting kommer nÄr det er klart fremfor at det rushes. Og de som vil handle andre coins gjÞr nok dette i stor grad allerede pÄ andre bÞrser, uniswap eller lignende.

SpÞrsmÄl. Kikket pÄ mobil appen i forhold til salg, og fra det jeg kan se, dersom en Þnsker Ä selge alt en har i en coin, f.eks. bitcoin sÄ mÄ en taste inn manuelt alle 9 sifrene. Hadde det vÊrt mulighet her for Ä fÄ lagt inn at en f.eks. kan bare trykke pÄ tallet for antall du kan selge Ä fÄ det fylt inn da automatisk?
Eventuelt og om nÄr en taster inn et antall som ovestiger det du har, at den lÄser seg pÄ maks belÞpet.
Virker litt tungvint Ä mÄtte taste inn alt dette hver gang en Þnsker Ä selge beholdningen sin(hvis det ikke er noe jeg ikke har forstÄtt her).

@Firi_Thuc

3 Likes

Eg fÞrte over noen kroner til miraiex nÄ, nÄr kan eg forvente at dei er pÄ plass ?

Bankene stengt til tirsdag. Sansynligvis ikke fĂžr da

1 Like

Varierer veldig fra bank til bank. DNB har det ofte gÄtt et par dager, men tidligere i uken benyttet jeg Sparebank 1 og da var det som direkteoverfÞring Ä regne. Pengene tilgjengelig for handel umiddelbart.

Noen her som har lykkes med Ä fÄ overfÞrt NOK tilbake til bankkonto?

Null problem.

Er det mulig Ä legge inn ordre pÄ MiraiEx som ligger under nÄvÊrende kurs? Logget meg inn og fant bare kjÞp til nÄvÊrende kurs

Gjort det 5-6 ganger uten problem.

Ja. Tok ut alt av btc senest i gÄr

Avanserte ordre kan du legge inn hvilken kurs du vil.

Sikkert meg som roter her, men jeg finner ikke det i app.