Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Firi smĂ„prat 💰

Uttaket mitt ble midlertidig sperret, fikk advarsel om at det var sendt en e-mail til meg og at denne mÄtte besvares fÞr overfÞringen kom.
Der sto det hva de trengte av info ihht hvitvaskingsloven, sendte inn info om innskudd og tidligere skattemelding samme kveld. Morgen etter var mailen besvart og pengene pÄ tur. Proft, raskt og enkelt (Ingen DnB krypto-hÄndtering i denne gÄrden).

Enkleste mÄten og fÄ realisert og for Ä sette inn, dere gjÞr en super jobb! :clap:

4 Likes

Innskudd og uttak tar evig lang tid. Krypto valutaer rekker Ä dra til mÄnen og tilbake fÞr pengene er pÄ konto dersom man overfÞrer pÄ en sen fredagskveld

BankoverfĂžringer (bĂ„de norske og internasjonale) “stenger” fredag mellom 1330 og 1615, sĂ„ penger overfĂžrt etter dette kommer inn pĂ„ konto hos MiraiEx tidligst tirsdag (!) da bankoverfĂžringer er dag+1 for Ă„ bekrefte innskudd. Ved Ă„ bruke openbanking hos MiraiEx kan du fĂ„ de inn med en gang i noen tilfeller fra noen banker, men helt hvordan mekanismen fungerer er usikkert.

Denne uken var mandag ogsÄ en rÞd dag, sÄ det tidligste man kan anta Ä fÄ inn innskudd sendt fredag kveld er onsdag.

Jeg overfÞrte fredag kveld (sbanken), og pengene var pÄ Mirai konto umiddelbart.

2 Likes

Eg gjorde det samme, pengene fortsatt ikkje komt, men brukte da en annen bank.
Samtidig overfĂžrte eg penger i helga til Revolut, der kom det med en gang.

OverfÞrte penger i gÄr, gikk pÄ sekunder denne gangen ogsÄ. Synes det blir bare bedre og bedre :slight_smile:

Til dere som jobber for miraiex, nÄr kommer det nye coins man kan handle?

1 Like

Ryktene sier SOOOOON! ( tror ikke du fÄr et mer tydelig svar av MiraiEx heller) :=)

1 Like

Har de gÄtt ut med hvilke coins, som evt kommer?
Som med alt annet burde det vÊre mulig Ä gÄ ut med et tidsestimat.
Eller er det noe meget spesielt med crypto, som gjĂžr det vanskeligđŸ€”

1 Like

Cardano kanskje?

Ikke noen offisiell info om hvilken coin som kommer.

Det er faktisk teknisk utfordrene Ă„ implementere nye coins. + at du Ăžnsker Ă„ ha et system for Ă„ ha nok likviditet tilgjengelig slik at opplevelsen blir god for alle.

De har gÄtt ut og sagt at det er Cardano som kommer. Er ogsÄ grunnen til at det tar litt tid vil jeg tro - Cardano er relativt knotete Ä implementere.

1 Like

Okei, takk for svar🙌

MiraiEx Ă„pner for handel i Cardano ADA | Kryptoguiden

Endelig!

5 Likes

Er dette noe du har savnet ?

2 Likes

Ville vĂŠrt noe forsiktig med Ă„ bruke Miraiex som mellomledd. GĂ„ heller direkte til personen du Ăžnsker Ă„ kjĂžpe eller selge fra.

Hvorfor mener du man skal vĂŠre forsiktig med Ă„ bruke Miraimex?

Fordi i krypto verden trenger man faktisk ingen mellomledd. Bare scam.

FÄr denne meldingen nÄr jeg forsÞker Ä overfÞre penger via Neonomics:

Bruker Sparebank 1 SMN. Problem hos Mirai, eller problem hos banken?

Ofte integrasjonen mellom bank og Neonomics som feiler. Normalt funker det noen timer senere.

1 Like