Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Firi smĂ„prat 💰

1. dag uten integrasjon her nÄ, med bÄde restart av app og telefon.

Ingen krise for meg egentlig, men kanskje greit Ă„ vite for @Firi_Thuc ?

Om jeg selger 2000 Ada nÄ, sÄ er gebyret 10 Ada, dvs litt over 100 lappen. Hvis Ada stiger til 10 dollar, vil det da fremdeles vÊre 10 Ada i gebyr?

1 Like

Gebyret er 0.5% for hver handel.

0.5% av 2000 er 10 sÄ ja, gebyret vil alltid vÊre 10 ADA.

1 Like

Noen nye coins pÄ gang?

@Firi_Thuc noe nytt Ă„ dele til menigheten?

1 Like

KjÞpte litt. Brukte den enkle kjÞp salg funksjonen. Mye Ä tjene pÄ Ä bruke avansert? Hva bruker dere? Kan kanskje bli litt dyrt med den enkle lÞsningen hvis du kjÞper for litt stÞrre summer

bruker kun den enkle fordi jeg er lat :stuck_out_tongue:

1 Like

Fremdeles ikke stoploss funksjon?

Det er designet sÄnn. Veldig mange som blir stoppet ut i stopplossraid. Derfor har man ikke Äpnet for det enda

1 Like

Begrensninger pÄ salg via miraiex nÄ? Hva skjer om det kommer ett rally og man Þnsker Ä selge, risikere Ä sitte igjen uten Ä kunne realisere?

Masse MMs, tror ikke du klarer Ä tÞmme dybden de har for Ä si det sÄnn.

Selge i flere bolker da eller? Har 3500 Ada nÄ, kan kun selge 2626, sÄ varierer det litt opp og ned. Og ligger pÄ ~4000+ kr forskjell fra reell markedsverdi. Annerledes om jeg legger inn hele summen pÄ ett target?

Edit: sitter pÄ mobilappen nÄ

MM vil ofte ikke ligge pÄ topp i boken eller ligge synlig med hele volumet. Men kjÞrer du pÄ med best sÄ vil du fÄ solgt.

Prisene pÄ MiraiEx er presset ned pga. manglende NOK dybde hos MMs. Vil ikke anbefale Ä selge der akkurat nÄ. Burde rette seg opp i morgen.

Hvis du velger avansert handel gÄr det fint. Du fÄr feilmeldingen fordi det ikke er stÞrre lot pÄ summen du vil ha.

Skal ikke selge nÄ, skal ha med meg oppgangen frem til implementering for smartkontrakter, men greit Ä vite grunnen, takk for svar :+1:

Endte opp med Ä overfÞre til binance for salg. Virker som dollar kursen elns henger etter hos miraiEx. Fikk bedre salgspris pÄ binance.

Er det noen som vet om det kommer flere krupto er som man kan handle i pÄ Miraiex. NÄ i nÊr fremtid?