Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Firi smĂ„prat 💰

Kommer flere. NĂ„r det vet ingen.
Er ogsÄ flere tjenester pÄgang.

Kanskje @Firi_Thuc kan gi mer info :wink:

Hva med stop loss, det mÄ jo vÊre en hovedprioritet? @Firi_Thuc

Det er svart pÄ tidligere, de Þnsker ikke det fordi folk ofte blir stoppet ut i stopplossraid.

Å kunne sette feks trailing stop loss for gevinstsikring i ett bullrun burde etter min mening vĂŠre ett minimum, hvorvidt man Ăžnsker Ă„ benytte dette eller ikke fĂ„r vĂŠre opp til hver enkelt? NĂ„r det snur kan det gĂ„ fort og for de fleste kan man ikke fĂžlge med eller reagere raskt nok til Ă„ hive seg rundt Ă„ selge. “Vi Ăžnsker ikke selge fyrstikker fordi noen kan brenne seg”, tĂ„pelig begrunnelse :woozy_face:

1 Like

Begrunnelsen er veldig god. Spesielt nÄr man ser at andre bÞrser sliter med massive stopplossrun samtidig som flere brukere sliter med Ä logge inn.

Men du fÄr se hva de lanserer av produkter fremover.

I hverdagen sÄ fÞlger jeg bra med, men nÄr jeg er pappa og samboer sÄ er det verre, men det blir spennende sÄ se hva nytt som kommer :+1:

1 Like

Jeg har aldri hatt en stop-loss og ligger pÄ 12 500% avkastning eller mer nÄ.

1 Like

Rimelig bull dette ass.

2 Likes

Dette du skal bli filthy rich pÄ Evil? :slight_smile:

Hvor godt mÄ pengenes opprinnelse og historikk dokumenteres for Ä fÄ solgt og tatt ut til bankkonto ved overfÞring til Miraiex? Holder det med det som genereres av kryptosekken?

Mer enn godt nok.

1 Like
2 Likes

Var noen som ble reddet fra dette nÄ :wink:

1 Like

Siden Mira nÄ satser utenlands sÄ kan man vel regne med Ä fÄ velge hvilken valuta man vil se kursen i?

De Ă„pner ikke for utlandet fĂžr neste Ă„r.
De viser kursen i den valutaen du har. hvis det ga mening.

Åja, okay. Men det blir vel tilgjengelig da for nordmenn og?

Aner ikke :wink:

den som lever fÄr se.

Bare Ă„ holde seg i livet da😁

1 Like

De burde fÄ til en typ straksbetaling.
Kjedelig Ă„ vente over et dĂžgn pĂ„ at pengene kommer inn nĂ„r du har lyst til Ă„ handleđŸ€·

Synes MiraiEx er for dyrt og krunglete.

1 Like