Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Firi smĂ„prat 💰

Firi grunder og CEO @Firi_Thuc forteller om reisen.

Verdt Ă„ lese

2 Likes
1 Like
3 Likes

Skuffet over at jeg ikke ble nevnt!

Men morro at Spetalen tegner enda mer!!!

4 Likes

Det er notert og rapportert videre. Jeg pinger deg sÄ snart vi har fÄtt sett litt nÊrmere pÄ dette!

1 Like

@Firi_Thuc deltar pÄ sending med kryptovaluta Norge om ca nÄ.

3 Likes

Hva er bra med at Spetalen blir med? En fyr som har tatt Bitcoin ekstremt tregt og spredt grov uvitenhet om tema inntil nylig. En som snur kappen etter vinden hele tiden for Ă„ tjene penger, samt troller og misleder (mange eksempler, feks grĂžnn energi).

6 Likes

Det tror jeg du vil se med tid og stunder. Han har noen kvaliteter som ikke er opplagte men veldig verdifulle for et selskap som Firi.

Det var et arrogant og dÄrlig svar. Utfordrer deg til Ä forsÞke bedre. Personlig kommer jeg aldri til Ä fÄ behov for Firi, men kan forstÄ at mange nordmenn velger Ä investere i noe som er norsk. Spetalen har ikke noe internasjonalt navn og kom tregt inn i kryptovaluta, men klart sÄ prÞver han nÄ Ä kjÞpe seg vekk fra dette faktum, som man ser mye av (feks innen NFT-segmentet som jeg driver mest med).

1 Like

Spetalen har vÊrt en dÞrÄpner for oss i mange sammenhenger. For meg er det ikke viktig hva han synes om bitcoin, men at han faktisk ser og forstÄr hva man kan bruke bÄde bitcoin og teknologien bak for Ä lage bedre og mer effektive tjenester.

De fÊrreste av vÄre investorer er internasjonale, men de er likevel effektive og lÞsningsorienterte nÄr jeg tar kontakt om hjelp.

PS: Bitcoin og NFT’er er to veldig forskjellige ting. Ønsker deg alt godt, Firi passer ikke for alle, men for veldig mange sĂ„ er det Ă„ lage sin egen lommebok og sikre selv en stĂžrre risiko enn noe annet.

2 Likes

Synd du synes svaret var arrogant. Det er ikke mitt bord Ä offentligjÞre tjenster, tanker og ideer Firi kanskje eller ikke kanskje kommer med i fremtiden. Som aksjonÊr er jeg superglad at Spetalen er pÄ laget. For jeg ser hvilke kvaliteter han bringer til bords. Det tror jeg ogsÄ markedet vil gjÞre etterhvert.

Hei, takk for det Thuc:) Jeg er selvsagt glad for deres suksess og at selskapet har aksjonĂŠrer dere mener tilfĂžrer verdi uavhengig av deres syn pĂ„ produktet dere markedsfĂžrer og livnĂŠrer dere av (bitcoin o.l.). Tja, NFT er vel coins/tokens som alt annet, men har tilleggsverdier ved at det er disruptiv kunst, skaper samhĂžrighet ved digital tribes, gamifisering av tokens, og skaper organisk vekst med nye og kanskje sunnere “communities”. Synes jeg spesielt ser dette ved at det blir mer interessant for kvinner og at kvaliteten pĂ„ kunsten har styrket seg betydelig.

Solana, nÄ tilgjengelig hos firi.

2 Likes

PĂ„ den andre siden gjorde Firi en emisjon for en stund siden og da kunne de jo sagt: Vi gjĂžr emisjon for vi har ikke pĂŠng

Som vanlig ved alle emisjoner fulgte det med info til de som skulle tegne seg. Flytter begge postene til firi trÄden da relevansen for NBX er liten.

Hva er dette for noe spennende?

https://www.eventim.no/artist/firi-ligaen/

Sponsing.

Krypto og fotball gÄr hÄnd i hÄnd pÄ lik linje med gamling.

Basket ser det ut som.