Kan noen forklare (gjerne fra Firi) hvorfor de ikke tilbyr flere coins som f.eks. Solana og Avalanche? Det er som en platebutikk som kun selger Michael Jacksons og Rolling Stones. Veldig frustrerende. Jeg kvier meg for Ă„ bruke utenlandske alternativer, men Firi gir oss ikke noe valg.
Jeg veit ikke hva du legger i âny og neâ, men 8 mnd siden han svarte pĂ„ noe her inne. Har vel fĂ„tt svingen pĂ„ kundemassen, sĂ„ gidder ikke svare pĂ„ henvendelser her tenker jeg. Litt dumt da det begynte fint egentlig.
han kommer innom Ä svaer nÄr jeg spÞr han om Ä komme innom Ä svare
Hei.
Aller fÞrst mÄ jeg bare beklage at jeg har forsvunnet fra forumet. 2021 har vÊrt et bra Är for selskapet, men et hardt Är for meg grunnet veksten. Jeg skal prÞve sÄ godt jeg kan for Ä bli mer aktiv pÄ disse trÄdene.
@Evilfreud har tatt kontakt med meg og bedt meg om Ă„ skjerpe meg
Var du som mente du mÄtte skjerpe deg jeg spurte bare pent om du hadde lyst Ä komme Ä svare
For Ä svare helt Êrlig, jeg har fokusert pÄ Ä bygge opp organisasjonen og skalere teknologien slik at vi kan legge til nye coins og se pÄ muligheter for cross-chain.
NÄ har vi vokst fra 0 fulltidsansatte til 47 pÄ 12 mÄneder. Men jeg lover at vi har et eget team som jobber med blockchain-infrastrukturen vÄr.
Jeg sjekket ogsÄ NBX til Kjos. OgsÄ den har dÄrlig utvalg.
47 goddamn
Jeg har brukt Kaupang et par ganger de siste ukene, og er veldig fornÞyd. Fra bestilling og bankoverfÞring har det bare tatt noen timer fÞr kryptoen dukker opp i min egen lommebok (pÄ Ledger).
Det er imponerende, fÄr nÄ har det gÄtt i sirup hos Firi, minst 2 dager fra pengene har gÄtt ut av bankkonto til de er godkjent hos Firi. For ikke snakke om KYC- prosessen, som plutselig dukker opp etter flere inn og uttak (burde ikke den kommet nÄr du oppretter konto?). Kjenner jeg ogsÄ blir litt frustrert over den generelt dÄrlige kundebehandlingen fra KYC-avdelingen.
Har Firi voksesmerter?
Vurderer sterkt Ä flytte til Kaupang, spesielt etter dine kommentarer. De har jo ogsÄ et mye bedre utvalg av forskjellige kryptovalutaer.
Takk for tips angÄende Kaupang. MÄ man ha sin egen wallet? FÄr man kjÞpt alt som er listet under Kaupang kryptomarked?
Ja, men de er en OTC. Ikke en bĂžrs. SĂ„ du kjĂžper av Kauphang som i en butikk. Prisene er ofte hĂžyere enn hos bĂžrser.
For meg som vil holde alt i egen lommebok, samt som ofte vil kjĂžpe tether for Ă„ delta i ICO/IDO, er det midt i blinken. Om man vil ha det enklest mulig uten Ă„ styre med noe som helst er nok Firi bedre.
Ingen hemmelighet pÄ at vi har voksesmerter nÄr vi vokser sÄpass fort pÄ bÄde kunde og ansettelser i selskapet. Vi er ogsÄ i den uheldige situasjonen om at det er 3 mnd oppsigelsestid i Norge, og da tar det litt tid for Ä fÄ de flinke folkene med oss videre.
Vi har flere systemer som monitorerer transaksjoner, og nÄr noen av de ser noe de ikke forstÄr eller er usikker pÄ fÞlger vi opp disse sporene. Er dessverre standard praksis, for oss er det viktig at arbeidet blir gjort riktig slik at vi som mellomledd mellom banker og blockchains kan tilby tjenester.
Om du har tilbakemelding rundt din opplevelse av de ulike delene av det vi tilbyr sÄ ber jeg deg om Ä sende en melding pÄ chat eller pÄ mail slik at vi kan ta det med i vÄre daglige statusmÞter
Har tatt ut alle dataene i CSV fra Firi , men er det mulig Ä fÄ importert inn dataene i Cointracking?
Det er flere handelssider og importere CSV fra, sĂ„ det er kanskje flere sider som har lignende CSV oppsettâŠ
Det frister lite Ă„ ta de inn manuelt
Har de noe lĂžsning for Ă„ importere CSV i et gitt format?
Det har de, dette er de valgene jeg har mulighet til:
Du ser eksempelet Þverst pÄ hva jeg fÄr av data. Ser det mangler info pÄ Fee i CSV-en, blir kanskje riktig selv om denne ikke er med?
Om jeg ikke husker feil, sĂ„ vil fee komme i egen linje i transaksjons csvâen. Om du har mange trades sĂ„ kan det bli en del linjer ja, jeg noterer det ned til teamet som hĂ„ndterer uttrekk!
I see, den kommere ikke med der nĂ„r jeg velger "eksporter CSV og huker av for âhandlerâ pĂ„ Firi innstillingene.
- Fees kom med i Transaksjoner eksporten. Jeg fÄr ikke importert den inn automatisk da (mÄ kjÞre noen triks og kopiere de inn i filen for handler), sÄ det kan vÊre ett forbedringspotensial Ä ha den med i handelssfilen.