Med mindre du skal stake 32ETH og passe pÄ egen Node, sÄ mÄ du via en eller annen 3djepart og da forsvinner noe av rewarden uansett.
Synes dette er bra. Mange som hodler, og nÄ kan man hodle og fÄ litt ekstra.
Med mindre du skal stake 32ETH og passe pÄ egen Node, sÄ mÄ du via en eller annen 3djepart og da forsvinner noe av rewarden uansett.
Synes dette er bra. Mange som hodler, og nÄ kan man hodle og fÄ litt ekstra.
Tror det man fÄr i yield pÄ ETH hos Firi overstiger tredjepartsrisikoen man har. Men nÄr det er sagt er det ogsÄ pÄ sin plass Ä minne om at man ikke bÞr putte alle egg i samme kurv.
Kan jo si at softlaunchen er en suksess.
Dere har totally ikke fra meg at det er BNB og launch er denne uken.
CTO firi teaser lightning!
Noen som vet om det er mulig Ä sette opp faste mÄnedlige betalinger fra egen bankkonto til Firi?
Jeg vet det er mulig Ä sette opp fast sparing i krypto hos Firi sÄ lenge man har NOK pÄ sin Firi konto, men slik jeg har forstÄtt det sÄ mÄ man manuelt overfÞre penger til Firi. No big deal, men nice Ä kunne automatisere.
Man kan gjĂžre dette i de fleste nettbanker.
SÄ lenge man ikke mÄ oppgi en unik betalingsreferanse for hver betaling sÄ burde det nok gÄ fint ja. Mener Ä huske at Coinbase krevde unik referanse for hver betaling slik at det ikke lot seg gjÞre.
Har satt opp faste trekk i nettbanken min og sÄ handles det automatisk nÄr det kommer inn
Dette stemmer. Du har samme referanse for hver sparekjĂžp. Vi kommer til Ă„ videreutvikle sparing i tiden fremover med utvidet produkt, stay tuned!
Takk for svar alle sammen!
Jeg bruker dette i dag, funker fint
Inn i nbx nĂ„đ
Old news det der, ble jo meldt i bÞrsXtra for et par mÄneder siden.
Ser ut som at nyheten er at han nÄ er ute, men har prÞvd i 4 mÄneder Ä komme seg ut.
Liten omsetning i Firi?
Er ingen endring fra nÄr BÞrsXtra meldte det til nÄ.
Smart Ă„ selge seg ut fĂžr ett nytt bullrun? Skulle tro omsetning herfra vil Ăžke?