Med bankoverfÞring er det gratis ser jeg sÄ gjelder Ä planlegge bittelitt.
og stĂžtter banken openbanking er det ganske instant.
Eg gjorde en overfÞring med Vipps tidligere ser at det kostet meg 390kr og overfÞre 10k, sÄ da blir det dyrt
Tar ca 2 min Ä kjÞpe med bankoverfÞring hvis man har satt det opp pÄ forhÄnd.
Og hvis banken stĂžtter openbanking.
Ikke alle banker som stĂžtter det.
GrĂžnn bunnlinje i Mars! det kan vi like.
Hvorfor tar Firi nesten 10ADA for Ă„ sende ut ADA fra Firi Wallet?
Sammenlignet med andre wallets tar og hva transaksjoner koster pÄ ADA nettverket sÄ er dette ganske hÞyt. Binance tar feks. kun 0,8 ADA. Er det noen forklaring bak dette eller er det ren gevinst for Ä drifte Firi?
Noen som vet hvilket produkt man tenker pÄ i pkt 2 der?
Ja, du fÄr smÞre deg med tÄlmodighet
FÞrste som slÄr meg er at de som nbx kommer til Ä sette opp en komplett handelsplattform.
Kundene har de jo sÄ kan ikke skjÞnne annet enn at det mÄtte vÊre vinn-vinn
Firi har mye kule planer som jeg tror kundene vil like, de som lever fÄr se.
NBX har vel fĂžrst og fremst et ganske prekĂŠrt pengebehov som jeg ikke tror et kredittkort vil lĂžse.
Ja, helt klart enig i det.
Sitter ikke med aksjer i noen av selskapene lenger.
En kompletterende handelsplattform var bare det fÞrste som poppet opp hos meg da jeg leste ovenstÄende tweet.
Jeg tenker at sÄ lenge man har kundene sÄ kan man legge til grunn at de aller fleste som handler krypto ogsÄ handler andre verdipapirer.
Genialt for de som er pÄ Firi ogsÄ Ä flytte over og kunne gjÞre alle transaksjoner der.
Et helsike Ă„ forholde seg til flere aktĂžrer/plattformer.
Tror det er lurt Ă„ ikke sitte med aksjer i NBX, Firi har du vel aldri hatt aksjer i.
NBX har 3 valg, trekke pÄ dÞdspiral, utvannende emisjon eller slÄ seg sammen med noen som ogsÄ vil vanne ut dagens aksjonÊrer.
En komplett handelsplatform hadde vÊrt fett. helst med lave fees og avgifter. Elsker Nordnet hater mÄten de gjÞr valuta pÄ. ( men de tjener typ tett pÄ et par hundre mill i Äret pÄ det sÄ de kommer aldri til Ä slutte).
Nei, skrev det litt feil, har kun hatt en mindre post i nbx, det er helt riktig.
ForsÄvidt.
DYOR osv. Men tro ikke de som evt fÄr vÊre med kommer til Ä angre pÄ sikt. Totalt ikke nÞytral sÄ ikke hÞr pÄ meg.
Hvor mye Ăžnsker de Ă„ hente?
Ikke nevnt, dette er nok mest for Ă„ slippe alle som kommer 1-2dager etter at runden er lukket og spĂžr om de kan vĂŠre med.
Rimelig sexy. GÞy nÄr man tjener penger 6mÄneder fÞr annonsert tid.
Fra Rapporten
We are very glad to inform our investors that Firi is profitable this Month, with over
XXXXXXOK in revenues
Min 10 mill NOK og maks 40 mill NOK. Slik jeg ser det.
Tenker Ä vÊre med pÄ denne, fikk tilbud idag.