Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Firi smĂ„prat 💰

Meny - Avansert handel

PĂ„ web, menyen til venstre.

image

Via mobilappen ble jeg litt usikker. La oss kalle inn proffen

@Firi_Thuc

1 Like

Husk Ä overfÞre fÞr helgen, gjengen! GÄr for 40K pÄ sÞndag.

2 Likes

Hei!

Beklager sent svar!

Avansert ordre eksisterer ikke pÄ app enda, kun web! Beklager det!

3 Likes

JÞss. Hvor vanskelig er det Ä fÄ det i appen nÄr de allerede har det pÄ web? Er det sÄ problematisk?

1 Like

StĂžtter denne - tror man fort kan bli ‘lurt’ med sĂ„ppass hĂžy spread som dere har noen ganger i kombinasjon med Ă„ vise pris/kost i NOK i stedet for USD. BĂžr vel ikke vĂŠre en stor sak?

4 Likes

Vi mener selv at vi har ganske sÄ transparent om hva ting koster FØR man kjÞper. Noe vi jobber med nÄ er Ä stabilisere prisen nÄr man Þnsker Ä kjÞpe stÞrre mengder (null slippage) da vi tar mer risiko for Ä sÞrge for at kundene fÄr en pris Ä forholde seg til og ikke X antall ordre fra ordreboken til ulik pris.

At USDNOK har vÊrt katastrofalt er litt utenfor vÄr kontroll imo, men vi lager en lokal bÞrs, sÄ Ä vise priser som standard i USD virker noe rart for min del.

4 Likes

Hvis man Ăžnsker Ă„ sette ordre pĂ„ spesifikke omrĂ„der ut fra feks tekniske omrĂ„der sĂ„ er det omtrent “umulig” nĂ„r det verdsettes i NOK, det har vĂŠrt relativt store utslag i variasjonen mellom NOK og USD, som naturligvis fĂžrer til store variasjoner. En ordre i dag kan endre seg sĂ„pass mye ila neste mnd at plasseringen blir helt feil, sĂ„ man mĂ„ da inn og endre underveis.

Det blir bare umulig pÄ kortere horisonter.

Hva?? Stemmer dette?

Det tror jeg er feil. Jeg har ikke opplevd det selv. Men @Firi_Thuc kan sikkert bekrefte hva som er riktig.

Her mÄ jo Firi sine folk komme pÄ banen med engang. Ta forhÄndsbetalt for tjenester som ikke blir utfÞrt uten at pengene/krypto tilbakefÞres er umoralsk. HÄper ikke dette stemmer.

1 Like

sÄ man blir trukket gebyr for Ä legge ut ordren i boka og hvis man sletter den har man tapt 0,7%? har selv kjÞpt og solgt / og trukket ordrer via avansert handel men kanskje jeg ikke har fanget opp at dette har skjedd meg og?

HÞres ut som en bug. Kontakt support, sÄ svarer dem og ordner opp.

Hei!

Bare for Ä svare raskt og konkret: du blir ikke trukket for avgifter med mindre din ordre blir delvis eller matchet i sin helhet. Om det flytter noen penger bort fra din konto sÄ vil du alltid kunne se det i transaksjonsloggen da denne er vÄr «source of truth».

Det er riktig at ordre blir satt inn i ordreboken uten avgifter da du ikke selger 10K av en coin, men faktisk 9.3K. De andre 700 blir satt pÄ hold og trekkes fortlÞpende ettersom orderen blir matchet i ordreboken.

Og siste punkt er at jeg er enig at det er vanskelig Ä HFT med NOK nÄr det kommer til krypto, spesielt nÄr alt prises i USD. Men vi er dessverre ikke satt opp til Ä kunne tilby HFT enda, men lever i troen om at vi skal komme dit en dag.

1 Like

Dette var ikke noe jeg tenkte pÄ da jeg startet med Firi (miraiex frem til 2021). Er nok en del ting man kunne ha gjort anderledes, men systemet ble sÄnn her fordi det gav mening og var logisk. Er Äpenbart ikke en trader som du sikkert skjÞnner.

Og ja, sammenlagt vil du betale 0.7% av summen som faktisk matches av en motpart.

1 Like

Det skal ikke vÊre teknisk mulig. Om du vil sÄ kan du kontakte meg via DM sÄ kan jeg se hva jeg kan finne ut. Gjerne med sÄnn ca tidspunkt / mÄned / dag.

1 Like

Hei, jeg har 114 285 aksjer i Firi til salgs gjennom eget AS. DM meg ved interesse😊

1 Like

Aktuelt Ă„ liste Firi pp NOTC snart?