Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Firi smĂ„prat 💰

Hvilken metode er nede for deg?

Manuell overfÞring fra bank til Firi. GÄr vanligvis pÄ sekunder men sÄ fort det er hÞy aktivitet (min teori) sÄ blir det feilmelding og prÞv pÄ nytt. Gikk gjennom i dag morges.

Manuell overfÞring fra bank blir vel gjort i nettbanken. SÄ selv om pengene er trukket fra konto hos deg betyr ikke at banken har sendt oss midlene. Remittering hos banken skjer 5 ganger dagen. Om du vil at det skal gÄ raskere sÄ anbefaler jeg overfÞring via nettbank!

Vurderer Ä flytte all crypto til Firi eller Binance. Hva er kurtasjen hos Firi og er det Äpnet hele dÞgnet hver dag for handel der? FÄr man tak f.eks. Solana pÄ Firi?

Beklager feil,trodde sto fri smÄprat,pÄ tide med briller.

Åpent helle dþgnet Firi er fin den for Litt lengre trades.

3 Likes

Har de alle de? Tilbyr de gearing?

Ja de har mange. Men Ingen gearing.

1 Like

Jeg vil trade mellom USD og Ethereum hovedsaklig.

Firi har forelĂžpig bare krypto til nok.

Kommer sansynligvis krypto-krypto etterhvert.

Ingen gearing. Det er en ren bĂžrs.

2 Likes

22 dager i November brukte Firi pÄ Ä fÄ samme handelsvolum som NBX har klart hele 2023. :smiley:

2 Likes

Tar seg godt betalt for Ä overfÞre til cold storage. Skeptisk som jeg er gjÞr jeg det i flere omganger :stuck_out_tongue_closed_eyes: Men tenker det er verdt det, Firi fungerer som oftest og servicen er upÄklagelig.

Firi er pr dags dato ikke designet eller beregnet pÄ de som trader aktivt eller alltid fÞrer over til cold.

Har helt sluttet med cold storage etter at jeg begynte Ă„ bruke firi og ble medeier der.

1 Like

Greit nok det! Jeg har bestemt meg for 70% cold, resten pÄ Firi e.l

1 Like

KjÞrer blant annet all ETHen min pÄ staking hos firi.

Samme her. Staker all ETH og ADA.

1 Like

MĂ„ jeg kjĂžpe umiddelbart? GĂ„r det virkelig ikke an Ă„ legge inn ordre under pris?

Du kan legge inn ordre via “Avansert handel”

Avansert ordre , sÄ kan du gjÞre hva du vil :wink:

Hvor fÄr jeg opp avansert ordre? Etter jeg har bekreftet kjÞp?