Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
For meg vil det viktigste om Firi introduserer stop loss muligheter. I ett sÄ volatilt marked som krypto sÄ hadde det vÊrt helt gull Ä kunne sette trailing stop loss etterhvert som markedet stiger, det er fort gjort at det skjer noe natterstid og da er det surt Ä miste 10-20-30 prosent.
Om det aldri vil vÊre ett tema hos Firi sÄ blir man nÞdt til Ä nytte til en utenlandsk exchange
Er en post om det tidligere fra thuc om hvorfor de ikke har stoploss.
Det er synd at det ikke gÄr an Ä ordne, da manglende viktige funksjoner, iallefall for meg, kombinert med hÞye gebyrer osv vil antakelig ikke holde i lengden nÄr flere og flere blir vant til Ä handle krypto og blir fortrolig med hvordan det fungerer
Bare sĂžk etter posten, det er godt forklart.
utelukker ikke at det kommer en pro version senere med mer avanserte handelstyper.
Jeg har ansatt en som vil jobbe tett med produkt-teamet for produkter og funksjonalitet for dette. Er noe vi ser pĂ„, skal love deg at det er mange tĂžffe valg som er blitt tatt de siste 12 mĂ„nedene. Beinhard prioritering og dedikasjon fra teametâŠ
AML lovverket, er ikke firi som bestemmer dette.
Vi er tilgjengelig 18/24 timer. Vet ikke hvor du har fra om at vi ikke er tilbake fĂžr mandag. Kunne ikke vĂŠrt lengre vekk fra sannheten.
Du nÄr ikke AML pÄ supportavdelingen. NÄ sammenligner du epler og pÊrer. Og du vil kun kunne nÄ de per mail for deres egen sikkerhet og krav av dokumentasjon i henhold til hvitvaskningsloven.
DEt kommer vel fordi du skal flytte ting?
PÄ bildet du postet stÄr det jo at du ville flytte og det trigget KYC etter AML.
Lovverk som ikke Firi har noe de kan bestemme over.