Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Flex LNG (FLNG)

Pareto har kursmål på 187kr, hvorfor er vi her nede,og hvorfor så liten interesse??
Pareto opererer med Dividend 2020 på 14%. Og 17% i 2021…

Financial calendar

Flex LNG - Invitation to Q3 2019 presentation and webcast

Flex LNG Q3, 2019 Earnings Release

1 Like

Flex LNG – Q3 2019 Presentation

FLNG - Key information relating to the dividend for the third quarter, 2019

1 Like

Hyggelig det, men dette har jeg lest mange ganger før

Bw group har neppe kjøpt over en halv mill aksjer for morro skyld. De ser selvfølgelig at selskapet er attraktivt priset.

Får håpe det skjer noe her litt over tid snart. Var tungt anbefalt på 13-14(130-140) for lang tid tid siden, og også nå for noen uker siden var den litt over 100 og skulle raskt opp til 150.

Noen som kan si noe om potensialet i LNG sammenlignet med himmelferden vi er i vitne til i LPG ?

Bingo123 - Les presentasjonene du finner på ALNG, FLNG, Golar og Gaslog sine investorsider - så finner du svar på mye av det du vil vite.

2 Likes

Flex LNG agrees long-term charter with Gunvor

Hva skal til for å få fart på denne? Faller tilbake igjen. Selv med sterke rater lenge nå og melding om ny lang kontrakt så er vi på 8,6
For 1-2 år siden var vel kursen 12-13 og mente analytikere det var billig. Denne aksjen forstår jeg meg ikke på

1 Like

FLNG - Notification of trade primary insider

1 Like

Ser sjelden på hegnar (finansavisenTV?) like kringeworthy hver gang å se hvor ute av gamet trygve er. (damen virker dog ganske opplest/kvikk på temaet, har trygve et alibi der)

Denne skal jeg se