Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Flex LNG (FLNG) 🚱

og litt salt i sÄret

“In the short term, though, China’s LNG needs are more modest as the nation is already well-supplied ahead of its peak winter demand season.”

Ja, det er mye politikk her. Men hvis det bare skulle gÄ noen fÄ ekstra laster vil det kunne presse et allerede stramt marked for frakt. US-Kina er langt.

1 Like

Pareto har kursmÄl pÄ 187kr, hvorfor er vi her nede,og hvorfor sÄ liten interesse??
Pareto opererer med Dividend 2020 pÄ 14%. Og 17% i 2021

Financial calendar

Flex LNG - Invitation to Q3 2019 presentation and webcast

Flex LNG Q3, 2019 Earnings Release

1 Like

Flex LNG – Q3 2019 Presentation

FLNG - Key information relating to the dividend for the third quarter, 2019

1 Like

Hyggelig det, men dette har jeg lest mange ganger fĂžr

Bw group har neppe kjĂžpt over en halv mill aksjer for morro skyld. De ser selvfĂžlgelig at selskapet er attraktivt priset.

FÄr hÄpe det skjer noe her litt over tid snart. Var tungt anbefalt pÄ 13-14(130-140) for lang tid tid siden, og ogsÄ nÄ for noen uker siden var den litt over 100 og skulle raskt opp til 150.

Noen som kan si noe om potensialet i LNG sammenlignet med himmelferden vi er i vitne til i LPG ?

Bingo123 - Les presentasjonene du finner pÄ ALNG, FLNG, Golar og Gaslog sine investorsider - sÄ finner du svar pÄ mye av det du vil vite.

2 Likes

Flex LNG agrees long-term charter with Gunvor

Hva skal til for Ä fÄ fart pÄ denne? Faller tilbake igjen. Selv med sterke rater lenge nÄ og melding om ny lang kontrakt sÄ er vi pÄ 8,6
For 1-2 Är siden var vel kursen 12-13 og mente analytikere det var billig. Denne aksjen forstÄr jeg meg ikke pÄ

1 Like

FLNG - Notification of trade primary insider

1 Like