Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Flyr - Småprat

Flyr - Strategic marketing agreement with TV 2 Invest and private placement

3 Likes

Nok cash til en uke til med drift? :stuck_out_tongue:

Reklametid mot aksjer

2 Likes

What do you think of the current share price? Do you consider it attractive? Traffic figures for February was only 50 000 and it’s really just peanuts! Can we expect better traffic figures for March?

Probably will be better and better but the fuel cost
Is killing it.

1 Like

yes, fuel costs is another thing: Flyr has not hedged it and is buying from the pump!

Flyr AS - New share capital registered

FLYR AS - Updated financial calendar for 2022

Flyr+ er her

Ja Nå Flyyyr Kursen derre :cowboy_hat_face:

1 Like

Hva er det som sender kursen på Flyr opp? Grisedyr olje skulle jeg tro var negativt for dem.

Er vel forventninger Om økt reise lyst og bedre økonomi. Og kursmål 2 nok før påske :grinning:

Fly-aksjonærer er ikke som andre aksjonærer, de kjøper det som faller dem inn og har ikke lest en kvartalsrapport i sitt liv. Tror blindt på ledelsen og sitter til Dovre faller. Selv om mange i den gjengen mistet sparepengene på Norwegian, så er det fortsatt en del igjen samt nye optimister som tenker “samfunnet åpner = flere vil fly = flyselskapene kommer til å prises høyere”. Meanwhile sitter mesteparten av dem med utvanning på trappen og kreditorer som eiere. :stuck_out_tongue: Flyr har vel “bare” emisjonsspøkelset om bord, bortsett fra det ser regnskapene greie ut, sammenliknet med Norwegian/SAS i det minste. :slight_smile:

5 Likes

Man behøver ikke være dum for eie Flyr «Men du Verden som det hjelper « :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Fått snittet meg ned, så nå er jeg i pluss. Håper på mer😁

1 Like

Man må bare være obs på at det er et flyselskap man eier, ikke en bank og justere størrelsen på posisjonen underveis :see_no_evil:

Opp +20% i dag. Påskeferien som lokker? Spent på om det fortsetter opp i morgen… :thinking:

1 Like

“FYI”?

Flyr AS - Traffic figures for March 2022

1 Like

Meget pent brudd opp av konsolideringen!

2 Likes