Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Flyr - Småprat

ser ut som det snudde på 5,90 ca og på tur opp igjen nå

1 Like

Jaja, tradere koser seg med denne :slight_smile:

1 Like

Er herlig å trade men f… kan jo ikke gå vekk fra skjermen og i et fysisk møte for engangsskyld, uten at jeg treffer på “rykk tilbake til start”. Men jeg tar daily Higher low med meg til morgendagen. Må trade lavere timeframes her ser jeg, veldig fine swings!

2 Likes

ser ut som den snudde igjen like over 5,90 imorres, heldige de som fikk der nede virker som noen tar imot der nede hver gang den blir solgt ned. En del kortsiktige er ute av papiret så muligens den blir litt mer stabilt oppover igjen.

HOURLY

EQen er pefekt og vi får nok brudd ila. dagen i dag. Potensiale i rangen er 13-15%.
Formasjonen er nøytral så dette kan gå begge veier. Trenger bekreftelse i volum ved brudd.

Ved brudd over 6.24 blir 6.50 første bøyg, og så 7+ kr. Ved brudd ned, vel; tilsvarende % nedgang.

Jeg synes det er en del konstruktive ting her, ifht. retning opp; store wicks til nedsiden tyder på at kjøperene er der. Det er også stadighe higher lows. Volumet på nedsalget også, (med unntak av open 4. mars) viser at det ikke er stort salgsvolum på vei ned her. Vitner kanskje om algo trading :thinking:

1 Like

synes aksjen holder greit stand nå som de kortsiktige som tegnet i emi har kastet kortene, greit å få ut de og få inn mer langsiktige hender på de aksjene der.

Enig :upside_down_face:

image

1 Like

et lite hint…

image

“Hvis man noen gang skulle starte et nytt flyselskap så var dette riktig timing, sier forvalter Martin Mølsæter til Finansavisen.”

Og siden har han solgt

3 Likes

Köpte en liten “bet” på 5-talet. Men; inte mer än jag har råd att förlora. Kan vara en bra strategi om man har problem med nerverna :wink:

fikk påfyll på 5,80. hadde ikke trodd =)

1 Like

Jeg synes som nevnt over her at det er rart den ikke dumper mer på “negative” nyheter som at folk selger. Det er heller ikke kjempemessig volum slik jeg leser chartet - dagens høyeste volum til nå fikk seg bare en wick ned. Det er plenty av folk som vil ha under 6 kr ser det ut til. 2 gangen dette skjer.

OSM Aviation rekrutterer piloter for Flyr – E24

2 Likes

:thinking:

skal vi få en reaksjon opp etter touch på 5,56?

Det er tanken bak ja - det er også en fraktal av den større formasjonen hvis man zoomer inn.
Brudd på denne gir potensiale for brudd på den større formasjonen.

… men jeg tør ikke calle noen bunn før det faktisk skjer, og volum kommer inn.
Egentlig tror jeg det bør komme en melding som forårsaker brudd opp, vil være mer convincing? :thinking:

1 Like

Vær forsiktig slik at du ikke bøyer strekene slik at de passer egen bias :grinning:

2 Likes

Neida, tror linjene er helt OK her, har 3 toucher på både topp og bunn og de er ganske symmetriske.

Det sagt så kommer jeg ikke til å kjøpe mer før jeg ser brudd på den store formasjonen akkompagnert av volum. Formasjonen er der, om den vil spille seg ut som ønsket gjenstår å se :upside_down_face:

Si gjerne fra om du ser noe annet, er enig i at det er enkelt å “lete” etter tegn til noe annet.
Zoomer man ut er chartet absolutt bearish og vi må ha endring i trend før vi kan si noe annet.

1 Like

ser ut som kjøperne er kommet tilbake nå 5,75

1 Like

Håper ikke folk taper for mye her

3 Likes