Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Flyr - Småprat

En traders drøm denne aksjen her. Litt uheldig med inngangen men perfekt bounce på støtte!

Can I get a break out? :sunglasses:

1 Like

Større fare for break down vel.

Ja, altså; så lenge den ikke kommer seg over den fallende trendlinjen er det bearmode.
Men fint å scalpe disse swingene om man klarer å treffe low / high på lavere timeframe.
Ikke enkelt, men gøy å prøve :sunglasses:

Litt tidlig å snakke om trendlinjer når aksjen har vært på børs en uke ?

Se på timeframen da :upside_down_face:

Ja men du må tenke på at aksjen kommer fra en IPO og må finne sin trend basert på kjøpslyst og salgslyst

Vet ikke helt hva du mener her, tenker du på en trend på daily eller weekly? Fra open til dagens low er det ca. 8%. Det er en perfekt swing for en intradagstrade om man nailer i nærheten av bunn (si man klarer å få ut +/-5%).

Forutsetter at den retracer hele bevegelsen da, det er det jeg prøver å undersøke :thinking:

1 Like

Hvordan ser det tekniske ut nå?

Emisjon 5kr, kan godt hende det skal testes.

1 Like

Faller den til 5 tipper jeg den faller under.
Legge kjøp på 3,5? eller 4kr?

Kan jo like gjerne snu på 5.1kr osv.

Uansett, mitt utgangspunkt er at aksjer med så kort historikk er ekstremt vanskelig å tolke, og jeg ville nok personlig ventet med en vurdering. Man må nesten se på det fundamentale for å forsøke å gjette på “korrekt” prising hvis man skal inn så tidlig, men der støter du fort på problemet med at alt mulig søppel er grovt overpriset, så ? Tja ? :slight_smile:

Uansett, ser bear ut per nå. Betyr jo ikke at det ikke snur. Historikken er så kort at det er vanskelig å si.

1 Like

Laveste wicken i chartet viser 5.70 så alt under her er jo free fall vil jeg tro.
Men jeg hodler denne traden for en bounce, så lenge vi ikke bryter under low på daily.

DAILY (foreløpig higher low)

Det er også to gap i chartet som nå er fyllt. Jeg la ikke merke til det andre gappet før nå :roll_eyes:

Morsom satsing - klarer de å skalere opp bedre enn eksisterende konkurrenter klarer å skalere ned? Det er i hvert fall masse billige fly og arbeidsledige piloter/mannskap tilgjengelig.

3 Likes

Ser konstruktivt ut i dag - ganske tydelig motstand på den fallende linjen der.
Bryter vi opp og over så kan det fint bulle på nytt. Røde streker er fib.nivåer :slight_smile:

Bullish reversal hammer :sunglasses:

2 Likes

Kjøøør JCP. ALL-IN ba. Inge å tveka på detta. :slight_smile:

1 Like

Har en ting klistret på en post-it lapp på PCen angående denne aksjen;
“FLYR går alltid høyere og lavere enn du tror og forventer”. Let`s get it! :sunglasses:

DAILY Higher low inne (må holde ut dagen)

1 Like

Ser ut som den setter opp et flagg @erpe80:thinking: #nuflyrvi

På tiden med ny flygtur. Plocka 6.36 och dær efter 6.40 så kjør VI!

1 Like

Wtf skjer? Var i møte og kommer tilbake og kursen er tilbake til start? Kan jo ikke sove et sekund på denne aksjen :sweat_smile:

1 Like

Det virker som det var litt dumping på gang.