Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Flyr - Småprat

Håper ikke folk gjør samme tabben som mange gjorde i NAS, ALL IN!.

Flyselskap er vel fortsatt beste måten å bli millionær på om man er milliardær!.

4 Likes

Det hoppas vi på.
Aldrig försent att kliva på tåget boys

1 Like

Boom! Breakout fra bullflag baby :slight_smile:

1 Like

Tänk om man vart miljardär i IPO i denne. Då hadde man vart en god bit påväg till nästa miljard :slight_smile:
För ett DRAG!!

1 Like

Spänd på fortsättning här. Gissar 5 eller 10kr nästa :eyes:

1 Like

Du har balls of Steel som enda holder etter en slik bevegelse, kudos til deg om den drar videre i morgen. Forøvrig enig i at det er binært. Aksjen kan jo gå parabolic :blush:

1 Like

Da er første kjendis på vei ut av flyr.

Arne Fredly selger i Flyr

Arne Fredly og et knippe andre investorer var beskrevet som nøkkelinvestorer som hadde forpliktet seg til å tegne seg i flyselskapet Flyr sin emisjon i februar.

3 Likes

Väntat. Ikke news i min värld.
Samtidigt kommer Edvard Bakkejord och MP PENSJON PK inn på topp 14 för å få lite balans i saken. :slight_smile:

Ser at E24 fortsatt ikke har fått med dette selskapet på sin kursoversikt…

Noen har magesjau i FLYR nå. Dumpes hardt men på lite volum foreløpig.

EDIT: pen bounce, håper på en retest av den støtten. Kan bli interessant.

EDIT II: Kjøpte en pott her, tenker å fylle på ved brudd opp over 6.80.
Dagens low må holde, volumet var høyt på den wicken på LOD, nok av kjøpere der.

1 Like

Vurderer ny inngang selv, men er ikke helt trygg med at Spetalen er inne.

Den dumpet mye hardere enn jeg forventet, er ganske oversolgt på lavere timeframes, men må se en trendendring på minst 15 min før jeg øker noe mer. Foreløpig ikke en god inngang, men skal snitte ned, er rimelig sikker på en bounce ila. dagen.

Håper den faller til 6 blank, det tror jeg er finfin inngang.

Tviler på det i dag, må i tilfelle få en svak bounce og danne et flagg.
Ligger i en liten wedge på 10 min - tror den vil bounce her og så får vi se om trenden snur.

Gappet fra tidligere i uken ble fyllt nå :thinking:

1 Like

Jeg kan ikke en dritt om det tekniske, lever bare i håpet og kjøper når magefølelsen sier det :slight_smile:

1 Like

Magefølelse 1 - TA 0 :thinking:

Jeg synes ikke volum matcher med bevegelsen. Det kommer en motreaksjon her snarlig.

Med tanke på volymerna som gick över 7 så är det någon/några som ligger snett med större köp.

1 Like

Fredly fortsetter å selge:

Når verden blir “normal” igjen, får vi sikkert en sinnsyk boost i næringen. Jeg tror våren og sommeren kommer litt i tidligste laget for det, og regner med de har estimert for mye inn, til at det holder for 2021.

Kjøper om denne detter nedom 4-5 kr evt i neste emisjon. (Om det blir tilgjengelig for hvermansen)

Vi ser nok en voldsom vekst når tiden er moden for det, men tviler på at det blir i 2021.