Det er jo veldig interessant iom at de Sousa snakket om TET og neoantigener på DNB i går. Mulig de har en annen definisjon, eller mulig at de ser på å følge Vaccibody ut i persontilpasset medisin og?
Uansett. Siden dette er min tråd så deler jeg denne lenken her og. Forventer at alle som har tjent penger på ULTI & BIOEX den siste tiden kjenner sin besøkelsestid, og hjelper pdx med å nå dette delmålet
Over 30K! Nydelig.
Om utredningen over her så står det ganske klart for meg at Ultimovacs tror på at universelle neoantigener er veien å gå for å nå flest mulig pasienter, og dermed det største markedet. Godt mulig de finner indikasjonsspesifikke telomeraseantigener og benytter TET på den måten, det får vi ta når det kommer. De Sousa var ganske så klar på at de er i patentsøkingsmodus nå ifm TET, og kan derfor si veldig lite nå.
ULTIMOVACS satte ny ATH i dag, 74 og dagens høyeste kurs
Volum og så høy close indikerer i mine øyne videre oppgang og jeg blir derfor sittende særdeles tungt eksponert i Ulti fremover.
“Mysteriestudien” har blitt omtalt som “a very important indication”, og de nesten garanterer at den kommer i år. Den kan like så godt komme i morgen, og sånn som jeg tolker markedet nå, så tror jeg indikasjonen vil bli regnet inn i større grad enn den er nå.
De presiserte også i podcasten hvor hardt de jobber for å rigge selskapet for en stor deal. De virker så herlig selvsikre, og de omtaler det selv som en STOR deal, og nevner 13 fase 3 - studier som et eksempel på hva de ser for seg big pharma kunne gjort. Den dealen kommer klart til å overgå Vaccibody sin deal, pga anvendeligheten, og pga at de vil ha data!
LOA for avtale vil øke DRASTISK ved nye patenttildelinger/økninger i patenttid. Jeg vil gå så langt som å si at det burde øke kursen med mellom 50-100%, kun pga deriskingen. Særlig fra de kursområder vi er i nå.
Market cap er nå kun NOK 2.4mrd
Jeg kommer til å skrive mer utover kvelden her, men summa summarium: Er du en biotekinvestor, og ikke en ren trader, så er du helt på jordet om du ikke har tatt plass i dette selskapet nå.