Ja, tenker det samme. Forventet handelsdato eller estimert handelsdato er vel greit nok Forslag ogsĂ„ alternativt om kalendervisning nederst pĂ„ siden eller som et valg, i tillegg til nedtrekksmenyen som er nĂ„. Eventuelt en eksportknapp eller liknende for raskere egen analyse i Excel OgsĂ„ totalomsetning for dagen pĂ„ toppen i salg og kjĂžp kunne vĂŠrt fint, sĂ„ man raskt kan se hvor mange handler som mangler i forhold til dagsomsetningen den dagen. Men ja, mye hadde vĂŠrt âfintâ, men hva som ville blitt brukt er kanskje mindre.
@pdx Det er feil linken til portefÞljene i menyen. Mangler s-en i portfolios. Se nederst pÄ bildet.
Sikkert biitt foreslÄtt fÞr;
Hadde det vÊrt mulig og fÄtt total handel kjÞp/salg av de som er registrert fra listene. Er vel ikke alltid alt syns, og det kan vÊre kjekt Ä se hvor mye som eventuelt ligger under grensen for synlighet uten Ä mÄtte trykke for mye pÄ texasen
- Kunne favorittmerke aksjonÊrer, og sÄ hente alle favoritter frem raskt.
- Handelsvarsel gÄr i appen/nettsiden og ikke kun mail.
Jeg regner med du har alt for lite Ä gjÞre, sÄ jeg ville by frem litt inspirasjon til features. https://allaaktier.se/ bruker jeg stort sett til Ä finne discords nÄr jeg gjÞr research, men og interessant Ä tracke brukermasser. og har kjapp oversikt over bÞrsverdi innsidekjÞp og shorting
(ta en titt innom: Alla Aktier - Kompakt lista - Invites till svenska discords for en ren utlisting av datatabell)
Veldig interessant, takk for tipset
Det er mulig jeg ikke har forstÄtt det, men det hadde vÊrt kjekt med en forbedring av sÞkefunksjonen. sortere pÄ siste kunne hjulpet meg mye, da jeg gjerne leter etter no jeg nylig leste som jeg trenger.
PS. My bad, det er ikke langt unna med leste som sortering.
Sortere pÄ siste innlegg finnes allerede
takk, skal finne det
edit: jeg tror i min latskap at jeg egentlig Ăžnsker Ă„ redusere sĂžkemulighetene til de jeg liker, slik at jeg finner de,
@pdx
Interesant edgecase bug
NĂ„r en ignorert bruker oppretter et emne, er det ikke mulig Ă„ unhide ignored content.
Jeg opprettet emne Ä flyttet postene dit. SÄ selv om det stÄr at morti opprettet er det egentlig jeg som opprettet.
Er noen bugs nÄr man flytter, sÄ tipper det er derfor.
Dvs brukeren din leser trÄden og postene som laget av meg. siden jeg har flyttet dem.
Er min teori.
AksjonĂŠrlister:
Kunne du vist dagsomsetning for den relevante handelsdag Ăžverst for hver oppgjĂžrsdag. Da hadde det vĂŠrt lettere Ă„ se hvor mye âdifferansenâ er i VPS lister vs den aktuelle dagsomsetning. Jeg skjĂžnner at det er mange feilkilder, f eks pĂ„ grunn av sen betaling fra kunder osv. Men det hadde gjort det litt lettere og Ă„ fĂ„ et overblikk.
Hadde det ikke vĂŠrt greit Ă„ dekorere Tekinvestor med litt brent olje og âUSD/NOKâ osv. ,det er jo tross allt snart Jul
Fikset
Ikke en dum idé, mÄ grave litt i mulighetene
Har sett flere eksempler i det siste hvor nye brukere som stiller spĂžrsmĂ„l om helt elementĂŠre ting (iaf for de som har vĂŠrt investert i et selskap / bransje en stund). Er det mulig Ă„ bygge videre pĂ„ denne âoppsummer dette temaet for megâ (el.l.) slik at det er mulig Ă„ stille spĂžrsmĂ„l / chatte med forumet i âChatGPTâ-stil og fĂ„ svar pĂ„ slike âelementĂŠreâ spĂžrsmĂ„l, fĂ„ oppsummert teamet pĂ„ ulike mĂ„ter, osv. Litt sĂ„nn âekspert-assistentâ som kan ta seg av spĂžrsmĂ„l som nok for de fleste (TEK)sperter finner litt monotont Ă„ besvare - men som allikevel er viktig Ă„ mĂžte godt for ikke Ă„ miste forumdeltagere, lage dĂ„rlig stemning, osv
Dette var et godt forslag.
Skulle akkurat til Ă„ hĂžre om det er tenkt pĂ„ Ă„ ha en slags Sticky pĂ„ hver trĂ„d hvor noen innlegg fĂ„r âinnpassâ?
@Hpbjorn / @hybrid: Jeg har grublet mye pÄ dette, og har en testversjon av forumet med en ny chatlÞsning der man ogsÄ kan chatte med TekBot og fÄ svar.
Den sĂžker etter svar i forumet og henter svar fra ChatGPT. Resultatene man fĂ„r varierer litt i kvalitet, for den vet jo ikke hva som skrives i forumet som er âsantâ og hva som er Ăžnsketenking/fri diktning osv. Oppgraderingen krever en del nedetid og finpuss, sĂ„ jeg kommer til Ă„ gjĂžre det i en rolig forum-periode, sĂ„ kan alle teste
Vi har ogsÄ noen #guider for enkelte selskap, her kan man ogsÄ legge til mer info selv!