Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Forslagskasse 📬

Kan godt hende det er jeg som ikke har funnet det enda, men synes det hadde vĂŠrt kjekt Ă„ kunne favorisert/stjernemerket trĂ„der. Har 6-7 trĂ„der jeg er innom fast, men iblant fĂžles det som jeg mĂ„ “lete/skrolle” litt etter dem. Hadde vĂŠrt fint om de stjernemerkede trĂ„dene hadde holdt seg Ăžverst til enhver tid, slik at det hadde vĂŠrt lettere Ă„ finne dem :slight_smile:
Gjelder ogsÄ hvis jeg finner noe i en trÄd som er ekstremt nyttig, men trÄden ikke er sÄ ofte brukt, mÄ jeg skrolle en del for Ä finne den igjen :slight_smile:

Ellers et veldig flott forum, tror nesten jeg har vĂŠrt innom hver dag siden jeg oppdaget det :slight_smile:

5 Likes

Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding :slightly_smiling_face:

PÄ forsiden kan du velge «FÞlger» i denne menyen:

Da fÄr du en liste med de trÄdene du har vÊrt innom og lest litt i :slightly_smiling_face:

Hos meg stĂ„r det bare “Siste, Ulest og Nye”

Jeg lurte og pÄ det der, for jeg fant den liksom ikke, . SÄ legger ved et screenshot fra pc / win / firefox

Flott @pdx :clap:

Sorry, jeg som blingset, det er nok den som heter Ulest du mÄ velge :slight_smile:

Et tips er ogsÄ Ä dempe trÄder man ikke er interessert i. Man kan ogsÄ dempe brukere, men nÄr de skriver innlegg kommer det fortsett opp som ulest, man bare slipper Ä se selve innholdet.

4 Likes

Jeg har dempet alle biotek-selskaper nÄ slik at jeg ikke skal bli fristet til Ä gÄ inn Ä terrorisere dem :japanese_ogre: Men de dukker opp pÄ «mest likte innlegg» Er det mulig Ä ikke se dem der ogsÄ?

3 Likes

Da mÄ du nok dempe den trÄden ogsÄ, du finner valget helt nederst til venstre i trÄden :see_no_evil:

3 Likes

I mine “Anbefalt for deg:” er det trĂ„det som sist hadde aktivitet i 2017. Kanskje en idĂ© kun Ă„ anbefale trĂ„der som ikker er mer enn 1 - 2 Ă„r gamle?

Det hadde vÊrt veldig greit Ä se omtrentlig verdi pÄ aksjonÊrlistene, der vi i dag har aksjer og eierandel. Siden det er viktig for meg Ä vite hvor tung en aksjonÊr er inne i en aksje, og veldig stor forskjell pÄ Ä kjÞpe 200k aksjer til 1kr stk og 200k aksjer til 100kr stk. Og det er jo ikke alltid de stÞrste selvskapene har hÞyest pris per aksje.