Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding
PÄ forsiden kan du velge «FÞlger» i denne menyen:
Da fÄr du en liste med de trÄdene du har vÊrt innom og lest litt i
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding
PÄ forsiden kan du velge «FÞlger» i denne menyen:
Da fÄr du en liste med de trÄdene du har vÊrt innom og lest litt i
Jeg lurte og pÄ det der, for jeg fant den liksom ikke, . SÄ legger ved et screenshot fra pc / win / firefox
Sorry, jeg som blingset, det er nok den som heter Ulest du mÄ velge
Et tips er ogsÄ Ä dempe trÄder man ikke er interessert i. Man kan ogsÄ dempe brukere, men nÄr de skriver innlegg kommer det fortsett opp som ulest, man bare slipper Ä se selve innholdet.
Jeg har dempet alle biotek-selskaper nÄ slik at jeg ikke skal bli fristet til Ä gÄ inn Ä terrorisere dem Men de dukker opp pÄ «mest likte innlegg» Er det mulig Ä ikke se dem der ogsÄ?
Da mÄ du nok dempe den trÄden ogsÄ, du finner valget helt nederst til venstre i trÄden
I mine âAnbefalt for deg:â er det trĂ„det som sist hadde aktivitet i 2017. Kanskje en idĂ© kun Ă„ anbefale trĂ„der som ikker er mer enn 1 - 2 Ă„r gamle?
Det hadde vÊrt veldig greit Ä se omtrentlig verdi pÄ aksjonÊrlistene, der vi i dag har aksjer og eierandel. Siden det er viktig for meg Ä vite hvor tung en aksjonÊr er inne i en aksje, og veldig stor forskjell pÄ Ä kjÞpe 200k aksjer til 1kr stk og 200k aksjer til 100kr stk. Og det er jo ikke alltid de stÞrste selvskapene har hÞyest pris per aksje.
Hei,
Det hadde vĂŠrt veldig nyttig Ă„ ha en mulighet for Ă„ tagge investorer som fĂžlges. Siden det kan vĂŠre mange navn og selskaper, ville det vĂŠrt en fordel Ă„ knytte en âtagâ eller âgruppeâ til dem. PĂ„ den mĂ„ten blir det enklere Ă„ vite hva jeg skal fĂžlge opp eller reagere pĂ„. For eksempel: #kompis-av-Ă-Spetalen eller #Kona-til-Fredly .
Gir dette mening?
Det gir absolutt mening
Vi jobber med Ă„ fĂ„ inn data om roller fra BrĂžnnĂžysundregisteret nĂ„, sĂ„ du kan se tags som âstyreleder i Xâ, âdaglig leder i Yâ osv, og Ă„ kunne vise nettverk mellom investorer. Fortsettelse fĂžlger!
Bra, men det var nok mer en sÄnn fritekst lÞsning⊠Ofte er dette investorer som gÄr litt under radaren og da trenger vi oppmerksomhetsvekker som en kommentar eller tag.
Enig! Det vil vi fÄ inn, for det er mange investorer Ä fÞlge med pÄ. Hvis vi kan la alle brukerne sine kommentarer vÊre synlige for andre kan det gi enda mer verdi
du burde fÄtt til noe community notes. Hvor alle brukere kan melde inn ting, sÄ stemmes det over blant brukere med hÞy trust fÞr det blir synlig for alle.
Alternativt at admin godkjenner.
Ja, har egentlig tenkt det samme Admin eller moderator/hĂžy trust kan godkjenne. Blir fort at noen tagger en som selger seg ut som âidiotâ etc
Diamond hands og Paper Hands hadde fort blitt gjenganger.
Notater pÄ brukere om hvem dem er basert pÄ personlig kunnskap/kjennskap kan vel ikke legges ut til alle. Uansett om det stemmes over eller ikke.
GĂ„r jo pĂ„ personlig identitet pĂ„ et forum hvor mesteparten av brukerene er âanonymeâ ovenfor hverandre, med mindre dem har et kjennskap pĂ„ utsiden av foumet.
Det mÄ nok vÊre offentlig informasjon ja
Dette handler mer om aksjonĂŠrlistene og eierskap, men GDRP er brutalt.
Men heldigvis er @pdx god pÄ dette sÄ han lager en lÞsning vi alle kan leve med