Aksjonærlistene er ikke oppdatert i dag.
Det er definitivt noe muffens på gang, jeg er på saken. Beklager forsinkelsene.
Det kan se ut som om listene er forskjøvet bakover med en dag kontra hvordan de var før, så nå er dagens liste datert 19.10.2020, og gårsdagens 16.10.2020. Dataene i 19. er ikke lenger identisk med 16.
Aha, tror jeg har funnet løsningen på problemet. VPS sender meg en InvestorID per investor i listene. Nå holder jeg på med et hemmelig prosjekt med en ny datakilde der de i stedet sender investorIDen som fødselsdatoen til investoren. Det vil si at når jeg importerer lister vil en ny person med samme fødselsdato overstyre den forrige investoren med samme fødselsdato, også i de vanlige listene. Denne satt langt inne å finne ut av Håper å få på plass en fiks snart Takk for tålmodigheten!
Funker her, har du lastet siden på nytt?
Ja. Oppdaterte windows også.
Prøvd flere nettlesere?
Det er bildene på forumet som ikke ligger på https! Kjent problem
Usikker på om det er det i dette tilfellet, fordi at han får en feilkode som tyder på noe annet.
Ahh,
Insider-chaten hopper og blinker på mobilen min (ny samsung). Det skjer ikke på PCen.
Litt plagsomt for hver gang biotec-chatten kommer tilbake så står det noe med AZ der… blir gæærn
Litt problemer med chatten ja… Får ikke sett noen av trådene her inne. Litt problemer med font fortsatt også.
Da går det.
Chatten har ikke virket på pc på maaaaaaaaaaaaange måneder…
Lukker denne tråden nå, og følger opp de som har trøbbel i private meldinger når jeg har kapasitet. Feedback kan gjerne deles i denne tråden.