Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forumforbedringer

Jeg har dessverre måttet legge TekBot i koma en liten stund mens jeg finner ut av hvorfor den publiserer de samme meldingene hvert minutt :wink: Inntil videre vil ikke børsmeldinger bli publisert.

1 Like

Det er faktisk den tjenesten jeg setter mest pris på. Får opp meldinger på selskap man har vært interessert i tidligere.

Det eneste som er irriterende er når selskaper som kog skal bruke en måned på å kjøpe tilbake aksjer, så får man en melding hver eneste dag. Veldig mye støy. Hadde vært ok å filtrere bort.

1 Like

Vi tror vi har funnet feilen, så håper å få Tekbot tilbake igjen tidlig neste uke :smile:

3 Likes

TekBot er nå skrudd på for alle aksjene på Oslo Børs. Blir det for mange varsler kommer jeg til å skru den av for de minst populære aksjene.

2 Likes

Appen for iPhone vil ikke igang i dag.
Blir bare helt hvitt så hopper en ut.

Prøv igjen nå :slight_smile:

Virker som normalt, takker!

1 Like

Å publisere/embedde tweets skal nå fungere igjen :slight_smile:

4 Likes

Glemt passord og endre e-post funksjonene skal nå funke som de skal igjen, etter en del rusk i maskineriet over lengre tid :smiley:

1 Like

Fikset layouten i aksjonærlistene på mobil, så de skal være litt ryddigere :slight_smile:

Det er fortsatt noe muffens med de aksjonærlistene på mobil :thinking: Jo lenger ned de skrolles, jo større blir avstanden

1 Like

Editoren har nå fått en GIF-knapp, som du kan bruke til å søke etter og sette inn animerte GIFs i innlegg :slight_smile: “With great power comes great responsibility” osv osv. :slight_smile:

3 Likes

Etter at jeg måtte ta en nødoppdatering har et par ting på forumet problemer, men jobber meg gjennom de :smiley:

Siden lenken i toppmenyen er borte, har jeg lagt Aksjonærlister nederst i mobilmenyen (erstatter Triggere):

1 Like

Tror jeg har løst problemet med at Insider-chatten åpnes i mange faner på mobil :slight_smile: (krever refresh i nettleseren)

La inn over 1100 kvartalspresentasjoner og andre viktige datoer i Triggerkalenderen. Du ser også kommende triggere i sidemenyen på forsiden for de aksjene du har i porteføljen eller favorittlisten din :slight_smile:

5 Likes

Forbedringer av aksjonærlistetjenesten, nærmere beskrevet her: Nyhet: Insider Pluss: Topp 50 kjøp og salg, 33 000+ investorprofiler og handelsvarsel 🚀 - #8 av pdx

2 Likes

Har mekket en bedre toppmeny med lenker til alle verktøy og fremhevet søkefunksjonen. Ikke synlig på mobilversjonen, riktig enda :slight_smile:

image

Søk:
image

3 Likes

La inn ca. 800 triggere (kvartalstall etc.) i Triggerkalenderen:slight_smile:

2 Likes

Q rapport datoer? ;D

2 Likes

Det har vært en del tilfeller der folk redigerer innleggene sine mye i ettertid, som kan forsure debattklimaet.

Fra nå av tester jeg om det kan hjelpe å la alle brukere se tidligere versjoner av innlegg, så ta gjerne en kikk på forumreglene dersom du er usikker på om det du har skrevet er innafor, og gjerne før du publiserer.

6 Likes