Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Fosterville South Exploration LTD (TSX-V: FSX) đŸ„‡

Supert, blir bra🙂
Tror personlig at de har justert strategien til en mer “populér/offensiv” utgave enn den mer konservative som vi har sett.
Det vil jo vĂŠre en balanse mellom Ă„ perfeksjonere enhver utredning, samtidig som markedet vil se resultater og fĂ„ “underholdning”. Tror de har funnet ut av dette nĂ„, markedet mĂ„ vĂŠre med, tross alt det som betaler for turen😊

1 Like

Dette er en kommentar fra i gÄr fra Bryan S. (CEO i FSX) fra et innvestor nettsted. Verd Ä fÄ med seg. Selv om vi for tiden reiser i flatt terreng, er selsksapet absolutt i full gang som vi ser her:

“During the past year - Rex and his team have accomplished a lot, and we are starting to see the results of those efforts via an accelerating drill program, running concurrently on multiple projects. It was a multi-year process acquiring the premier exploration land package in Victoria and this first mover/early mover advantage (via hometown geologist Rex Motton) has given Fosterville South an amazing opportunity. Now, during this past year - focus has been on getting ground work done to vector in on the best targets, drill contracts signed, drill permits in place, land access agreements completed etc. On the back of all this, FSX started drilling at Golden Mountain where initial drill results were excellent (multiple high grade gold intervals). Right now, FSX is drilling at Lauriston (600 sq km land package immediately south of and contiguous with the Kirkland Lake Gold Fosterville Mine tenements), drilling at Moormbool, drilling again soon at Golden Mtn (after a fire-season break), and advancing Enochs Point (Walhalla Project) and Reedys Creek (Providence Project) towards drilling. Rex and team were incredibly busy this year and their hard work in the early stages (ultra important work, but not always impactful for the market) has now set the stage for a large and intensive multi-project drill program (which has started). Going fwd, I expect a lot of news flow from drilling and other exploration work on multiple projects. Thanks! Bryan”

2 Likes

Vil bare legge til det kjedsommelige ; det som blir nevnt i kommentaren er nettopp det det dreier seg om; legge et solid fundament, og ikke gĂ„ for “den korte veien i lykke/hĂ„p”, selv om dette ikke er sĂ„ markeds vennlig sĂ„ er det absolutt det riktige for oss som er her langsiktig, og som definitivt ikke sitter her for “pennies”

“Rex and team were incredibly busy this year and their hard work in the early stages (ultra important work, but not always impactful for the market) has now set the stage for a large and intensive multi-project drill program (which has started).”

1 Like

Hva slags nettsted er dette?

CEO.CA
Bryan S er deltager her.

1 Like

Mens vi venter pÄ FSX

Australske myndigheter bidrar til Junior Exploration selskaper, kommer godt med.
Som en stor Gull Export nasjon vil de sikre en solid pipeline for framtiden, som jo nettopp ligger i Exploration hvor da bla FSX er Ă©n av fremtidens muligheter.

1 Like

Har fortsatt bare fÄtt noen fÄ aksjer i Leviathan Gold.
Noen som har tatt seg bryet med Ă„ undersĂžke hva som skjer?

Jeg har fÄtt alle mine, men de er locked up i flere Är. Bare Ä legge de i skuffen :laughing:

Har fÄtt alle mine ogsÄ.
Lockup perioden strekker seg ut, men regner med at vi gÄr tilbake til det opprinnelige nÄr Tier 1 statusen dukker opp.
Ser ut til at verdien pÄ disse er et snitt av alle aksjene inkl FSX . (Det vi betalte for FSX delt pÄ 2).

Ok Takk :smiley:

Kan ogsÄ se mine. Men kun ca 10% er «aktive»

Ja, stemmer, kun 10% aktive, forelĂžpig.
Like greit enn sĂ„ lenge, LVX og FSX er tidlig i startfasen, men de kommer. Disse langliggerne er de eneste jeg ikke “svinger”, for mye pĂ„ spill.
Nettopp ferdig pÄ New Foundland for denne gang, tok litt tid det ogsÄ, men betalte seg. satser pÄ det samme i Victoria, Australia, ingen slÄr dette etter min mening.

1 Like

Hei igjen,
Selv om det er relativt stille pÄ FSX fronten jobber selskapet for fullt. Som sagt fÞr, vi er i en tidlig fase og vi venter tolmodig.

En interessant nyhet dukket opp, og spÞrsmÄlet er hvordan dette kan pÄvirke FSX og oppmerksomheten rundt selskapet :
Et lite selskap, som forĂžvrig ikke var pĂ„ min radar (E79 resources) ESNR har et lite, og nesten “ubetydelig” program gĂ„ende i et omrĂ„de hvor FSX har ett av sine flere prosjekter gĂ„ende (Beechwort-Harrietville- Myrtleford) som da omslutter E79 sitt felt.
Her gjorde de nÄ (rapportert i gÄr) ett monsterfunn, drillet i en tidligere gull produksjon fra fortiden. Noe ogsÄ investorene her satt pris pÄ.( kursen gikk 240% i gÄr).
Det interessante her er om vi kan fÄ et Area play ut av dette, i liket med Newfoundland, hvor hele omrÄdet (queensway) tok fyr etter NFG sitt tilsvarende funn her. Selskaper som omsluttet dette, spesielt rundt de aktuelle forkastningene (Appleton +Jbp) fikk en gratis tur selv uten en drill i bakken

Vi venter spent, og selv om ikke dette blir direkte avgjĂžrende for FSX, kan dette bli nok en trigger til de mange vi allerede har, samt et potent program som er de stĂžrste i Victoria.

P.s.
Med vÄre 4000+ KV-K , eier vi praktisk talt nesten hele Victoria sin mest attraktive Gullhistorie. Vi har bare sÄvidt begynnt reisen

1 Like

Kanskje jeg skulle tatt en inngang i FSX igjen. Hva tror du om timingen?

Forresten, siden det ikke finnes noen egen trÄd for Leviathan sÄ spÞr jeg i FSX trÄden. Jeg sÄ de to siste, og forÞvrig eneste, meldingene fra selskapet pÄ sidene deres. FÞrst kom det en melding med drilling resultater. Et par gode interceptions. Deretter kom melding om Magnetic Survey. Tolker jeg det da rett i at de ikke var sÄ fornÞyde med drilling resultatene og er ute etter Ä finne nye drilling posisjoner? Hva leser du ut av disse meldingene @lafajet ?

1 Like

Har snittet meg ned i FSX, handlet nylig pÄ 1.06 og kom ned til 1.45 i snitt. Benyttet muligheten, er mitt langtids prosjekt :blush:.

LVX driver med begge deler, bÄde survey og exploration. En standard vei Ä gÄ for de som driver langsiktig og vil utrede systematisk.
Resultatene til nÄ er helt er ok, men trenger mer tid fÞr interessen slÄr til.
Har prioritert FSX nÄ, sÄ venter jeg litt til LVX har kommet litt lenger i prosessen fÞr jeg ladter opp mer.

HĂ„per det hjalp litt :blush:

1 Like

Okay, ja, det er labert med interesse men det kommer vel sammen med videre drilling. Kommer ikke til Ä rÞre eller kjÞpe noe mer der, har nok aksjer fra spinouten og de kommer til Ä stÄ ut lockout tiden - minst.

Tok et bet i FSX, kommer til Ä sette en litt lÞs S/L der. Satser rett og slett pÄ en bunn her.

Ja, i Exploration vil markedet se core drilling (Diamond drilling) med resultater av den friske utgaven;
Ett friskt hull som i tillegg kan bekrefte stÞrrelse og innhold med bÄde stepout og infill er man der. Spekulasjonene i NFG som vi har sett ble dannet pÄ nettopp dette; Ett hull
 vanvittig spennende, og ting skjer fort.

Overflate prÞver, overflate survey, betyr venting pÄ nettopp dette og investorer drar i mellomtiden til selskaper som stÄr i startgropen for et innholdsrikt drill program. Skal man lykkes mÄ man gjennom denne prosessen.
Vi vet hva som skal til i FSX, fÞr eller siden er vi der etter min mening, 150 Är med historie og bevis er sterkt, men det kan ta tid ogsÄ, det er vi skodd for. :blush:

1 Like

Et godt treff i dag. :+1:

https://fostervillesouth.com/fosterville-south-intersects-11m-at-31-34-g-t-gold-including-4m-at-80-05-g-t-gold-during-initial-drilling-at-the-reedy-creek-goldfield-within-providence-project/

1 Like

Ja, ble desverre tatt ut av stop loss for en ukes tid siden :confused:

Dette er jo en tidlig start pĂ„ historiske Providence, hvor vi trenger flere treff i samme kalibre her for Ă„ skape en grobunn for entusiasme, men gĂžy at vi treffer sĂ„ fint i starten. I tillegg er dette grunnt ( fra 68m til 79m) som ogsĂ„ gjĂžr dette interessant. Vi gleder oss til fortsettelsen😊

1 Like

Blodfersk intervju med CEO i Fosterville

2 Likes