Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Helt vill bong du satt opp :slight_smile:
Er glad du ikke hørte på min mening nå! :slight_smile:

3 Likes

Fabelaktig! Gratulerer :sunglasses::champagne::moneybag:

1 Like

Wow! Helt sykt faktisk, grattis!! haha

1 Like

Prøver meg på en ny

1 Like

Bestemte meg for å cashe ut 5000 fra Unibet-kontoen i går. Kjente jeg ble for hensynsløs med betsa, og jobbet mye mindre systematisk med å prøve å øke beholdningen. Så da har jeg etter gårsdagens kamper ca 1000 igjen som jeg skal spare til live betting fra hytta under de siste kampene :slight_smile:

1 Like

Wow, sykt @Vegardho - grattis! Gratis sydenferie for 50 kr :smile:

Er i Spania uten nettilgang så ble streaming på 3G i går (husker ikke hvor mange datapakker som ble lagt til!) Får heldigvis nett på mandag og har funnet en pub nedi gata med storskjerm som jeg nok befinner meg på til semifinalene.

Hva tror dere om Belgia / Frankrike & England / Kroatia? Ser for meg England kan komme til finalen (oddsen er vel i deres favør), men Frankrike / Belgia er jeg mer usikker på. Holder en knapp på Belgia som nok er marginalt underdog i den kampen?

3 Likes

æsj satte aldri den europa trippelen (Belgia, Frankrike, Kroatia videre), hadde jo gått inn :+1:

3 Likes

hadde frankrike, brasil, kroatia, england videre :frowning: jævla brasil as

Hva er skattegrensen for gevinst, ved tipping på Bettson osv ? 10k i en kupong eller 10k ved uttak?

Mener å hørt ved gevinst over 10k så er det skattepliktig. Har man gevist på mange bonger med f.eks 9500, så er det ikke skattepliktig. Ikke 100% sikker :blush:

2 Likes

Trodde man måtte føre det inn på selvangivelsen om det var over 100,000?? Må vel Google for å finne svaret🙂

https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattemelding/finn-post/1/5/2/

Nå ble jeg usikker :joy:

Ja, forståelig :smile: tror logikken er at så lenge transaksjonen befinner seg innenfor EØS er det ikke skatt på gevinst under 100k.

Jf. andre ledd

(2) Som inntekt regnes ikke, uansett om utbetaling skjer samlet eller oppdelt over en periode, gevinst fra
a) Norsk Tipping AS,
b) totalisatorspill som omfattes av totalisatorspill-loven,
c) utlodning som omfattes av lotteriloven,
d) pengespill og lotterier i en annen EØS-stat som godtgjøres å tilsvare de spill eller lotterier som lovlig kan tilbys i Norge, og som er underlagt offentlig tilsyn og kontroll i hjemstaten. Departementet kan gi forskrift til utfylling og gjennomføring av denne bestemmelsen.
e) offentlig tilgjengelige tiltak arrangert av massemedier. Departementet kan gi forskrift for å utfylle forrige punktum.

Håper deg gav mening :slight_smile:

1 Like

Fikk 1000kr i risikofri bet av Betsson, 7.4 i odd på at Belgia og England vinner. :crossed_fingers:

Bulgaria?

Haha sier kanskje hvor mye jeg føler med på fotball, måtte bruke d på VM :stuck_out_tongue:

1 Like

Synes Frankrike virker bra.