Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Jeg er en sucker for VM og snart sparkes årets store happening i gang. Tipper det er flere enn meg som kommer til å bette litt underveis og i den forbindelse tenkte jeg å lodde stemningen ifht. hvem vi tror vinner hele greia :slight_smile:

@pdx - ordner du pokal badge til vinneren(e)? :slight_smile:

  • Russland
  • Brasil
  • Iran
  • Japan
  • Mexico
  • Belgia
  • Sør-Korea
  • Saudi-Arabia
  • Tyskland
  • England
  • Spania
  • Nigeria
  • Costa Rica
  • Polen
  • Egypt
  • Island
  • Serbia
  • Portugal
  • Frankrike
  • Uruguay
  • Argentina
  • Colombia
  • Senegal
  • Marokko
  • Tunisia
  • Sveits
  • Sverige
  • Kroatia
  • Danmark
  • Australia

0 stemmegivere

(Fikk bare lov å ha 30 alternativer så fjernet Peru og Panama :slight_smile: )

8 Likes

Blir spennende å se hvordan de takle de brutale russiske fotball hooligans denne gangen på deres egen hjemmebane. Håper det ikke blir reprise av det vi så sist.

Ellers så tror jeg Tyskland er i topp form som alltid og at noen lag kan overraske. En reprise av Tyskland Brasil hadde vært noe

1 Like

Brasil er nok hevnlystne etter fadesen sist VM. Russiske hooligans er jokeren i dette VM ja.
Får håpe ingen blir skadet - PR messig blir det viktig for Russland å vise seg fra sin beste side.

3 Likes

Jeg vurderte Brasil, men landa på Tyskland.
Ja det blir nok dessverre mye problemer med hooligans, de har visst hatt treningsleire rundt i Russland i skogene hvor de trener på å skade folk. Tipper dessverre det blir noen svært stygge hendelser der…

1 Like

Hvis putin bestemmer seg for at det skal bli vellykket så lar han anti terror politiet ordne opp :smile:

2 Likes

pokal skal bli :smiley:

4 Likes

Tipper Putin sørger for at eventuelle hooligans får et svært raskt og ublidt møte med russisk opprørspoliti. Tror det kommer til å gå helt fint :+1:

2 Likes

Jeg vil gjerne se opprørspoliti skambanke Hooligans. Har ingenting til overs for Hooligans.

6 Likes

Disse var ikke tilstede når gud delte ut hjerner… :smile:

2 Likes

Så du den videoen? For noen folk…

Dummeste jeg har sett!

Får være litt original å tippe Belgia!

4 Likes

Noen norske kanaler som viser noen av privatlandskampene i dag? Belgia - Portugal 20:45 kan bli en spennende kamp!

2 Likes

Altomfotball.no har en grei oversikt over hvilke kanaler som sender ulike kamper. Den går på viasport 1.

1 Like

Heldigvis går alle VM-kampene på tv2 og nrk :+1::+1:

6 Likes

Kjenner jeg blir mer og mer spent for hver dag som går her. Gleder meg til kampene til Tyskland, Danmark, Brasil og Sverige. Også england blir bra.
Er i Asia så får ikke sett kampene som begynner etter kl 18:00. Men reprisen får man jo :wink:
Kommer NRK til å sende kampene på NRK nett TV?

2 Likes

Siden Tyskland ser litt tynne ut på topp og har valgt å ikke ta med Sane, så endrer jeg fra Tyskland til Frankrike. Brasil, Spania og Belgia også gode kandidater.

www.tvkampen.no er forøvrig en bra side for å sjekke hvor kamper sendes.

1 Like

Alle kampene går enten på en av plattformene til Tv2 eller Nrk. :+1:
Var full oversikt i bilaget til Vi menn sist uke.

Spilte FIFA VM edition i går kveld med noen kompiser og jeg vant alle kampene med Frankrike og det ble en del tap med Tyskland, så kanskje ikke veldig vitenskapelig av meg, men jeg endrer også mitt bet til Frankrike fremfor Tyskland :slight_smile:

I tillegg gjorde jeg det bra med både Brasil og Argentina, så disse to tror jeg også kommer veldig langt! :smile:

2 Likes

Metoden din mer vitenskapelig enn min, så kan ikke si noe på den. Selv tror jeg ikke at jeg kommer til å spille noen game mode som ikke inkluderer spillets beste spiller, Puskas-Giroud ;p